tiistai 1. lokakuuta 2013

Babysitting

Tänä aamuna oli selkeesti lämpösempää kun eilen.
Mä oon kyllä enemmän aamuvirkku, kun aamu-uninen. Meen aina seitsemäks töihin, vaikka meillä on liukuva työaika. Mut se tietää myöskin sitä, että pääsee sitten aikasemmin lähteen ja jää iltaankin aikaa harrastaa. Siis normitilanteessa. Tänäänkin meillä oli palaveri vasta iltapäivällä asiakkaan luona, joten tuli vähän pidempi päivä.

Töiden jälkeen mä fillaroin kiireellä kotiin, kun piti ehtiä kuudeks lastenvahdiks siskon luo. Kolme tenavaa, 5-, ja 2-vuotiaat, sekä nuorin 7kk, piti kyllä kummitädin ja -sedän vauhdissa. Ha haa, ihan hauskaa vaihtelua arkirutiineihin! :D ja "pakollinen" lepopäiväkin oli ihan tervetullut...
Lapset oli aivan ihania murusia taas... <3



Tuntuu jotenkin muutenkin, että työpäivät menee ihan siivillä. Siis älyttömän nopeesti, mutta se on ihan hyvä. Viikonloput menee tosin vieläkin nopeemmin. Mutta tää kaikki tarkottaa sitä, että joulu lähestyy! Rakastan joulua, sitä tunnelmaa ja Gleen joululauluja.
Mutta kyllä mä sytyn ihan jokaisesta vuodenajasta. Haluan nauttia joka hetkestä, mut silti ne sujahtaa ohi kamalan nopeesti. Varsinkin siitä lähtien kun valmistui koulusta ja meni työelämään, aika on huristanu kovaa kyytiä.

Huomenna alkaa Sokoksella 3+1 -päivät, ja ilmeisesti Stockan hullut päivät on ens viikolla. Hullarit on kuin tilauksesta aina mun synttäreiden aikaan! Joutuu ehkä ostaan synttärilahjan itelle... ;)
Sokokselta ainakin täytyy kyllä käydä hakemassa uus ripsiväri ja Biothermin kosteusvoide. Just aamulla kaavin purkinpohjan nassuuni..

Tää oli kiva tiistai! Näitä lisää. Nyt täytyy vielä mennä paistaan huomiseen lounassalaattiin kanaa.. Sit mä alan nukkuun. Huomenna on aamulla fyssari tosta mun ranteesta. Katotaan mitä se sanoo..

Hyvää yötä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti