torstai 17. lokakuuta 2013

Ensilumi

Eilen töiden jälkeen käytiin Antin kanssa tosiaan salilla. Itse kävin spinningtunnilla ja Antti teki salin puolella voimaa. Haettiin sitten kaupasta kukkia ja suklaata ja mentiin synttärikahville kaveripariskunnan luo. Synttärisankarin poikaystävä tuli just maanantaina jenkeistä, jossa se oli pari viikkoa länsirannikolla kahden kaverinsa kanssa. Tuli ihan hirvee matkakuume, kun katto niitä valokuvia! Täytyykin alkaa bongaileen lentoja rapakon taakse... ;)

Saatiin tuliaisiksi Anaheimin teeppari Selänteen painatuksella! <3 Tai Antti pyysi tuomaan, kun pojat kävi Ducksien pelissä. Mä vähän luulen, että meille voi tulla riitaa tuosta paidasta, on se vaan niin hieno! ;)


Sel8nne
Tänään mä oon istunu palavereissa ja virkistäytynyt kesken päivän Amarillon lounaan parissa.. Alkuviikko menikin eväslinjalla..

Ulos kylmään.
Nyt sain VIHDOIN aikaseks käydä hakemassa Hatanpään sairaalasta sen rannetuen öitä varten. Mä aion nyt oikeesti käyttää sitä aktiivisesti. Aktiivisemmin kun miten mun venyttelyt on sujunu...
Kävelin töistä sinne, oli ihan älyttömän kylmä! Tuli lumiräntää taivaalta.

Sateenvarjon suojissa
No, nyt mulla on se tuki. Kohta se lähtee testiin, kun meen nukkumaan. Menin taas Elixiaan tänään. Ja ylläri, spinningiin. Taas. Kolme spinningiä ja yks juoksulenkki neljän päivän sisään: mun jalat huutaa lepopäivää. Ajattelin huomenna suoda sellasen niille, niin voi lauantaina taas urheilla uusilla voimilla. Mutta mitä tapahtui mun sykemittarin vastaanottimelle tänään!?

Patterit loppu
Sain sen just ja just päälle, ja sit se sippas. Ehti herjata patterista. Olipa outoo pyöräillä ilman sykemittaria, kun siihen on tottunu. Jos muistais, niin huomenna voisi käydä vaihdattaan... Siinä on vielä takuu voimassa, niin en viitsi alkaa itse vaihtaan paristoo, ettei se takuu raukea.
Mä oon tänään taas vähän neulonu ja rauhottunu sohvalla. Vielä todistusaineistoa neulomisen edistymisestä...

Kyllä se etenee ja kuvio muodostuu, vaikka näyttääkin just siltä, ettei pahemmin ole sitten ala-asteen kudottu mitään muuta kun pari villasukkaa.

Ihanaa viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti