sunnuntai 6. lokakuuta 2013

Häähumua

Perjantai oli ihan peruspäivä töissä, paitsi lounas nautittiin tällä kertaa Amarillossa.
Töiden jälkeen mä kävin hennesissä pikapikaa kattoon yläosaa mun hameeseen lauantaiks, mut tulos oli vaisu. Eli ei mitään. Polkasin sitten Crescenttini tukka tuubilla kotiin ja heitin lenkkikuteet päälle. Sit Heidille ja perinteiselle perjantailenkille. Juostiin tällä kertaa reilu 12km ja se lenkki sisälsi tapahtumia jos jonkinlaisia... Ei niistä sen enempää, mutta juttu vaihtoi taas omistajaa ja Kaupin metsät kaiku. :D

Nimbuksille lisäkilometrejä

Sit "nopee" kauppareissu Prismaan. Noh, eihän sieltä perjantai-iltana nopeasti pääse pois.. Joten kiire tuli taas! Oltiin sovittu jo pari kuukautta sitten, että sit ku Heidi saa yhden stressaavan työjutun tehtyä, niin mennään porukalla syömään. Siis mä, Heidi ja Anu.
Ja nyt tää päivä koitti, niin mehän suunnattiin New Yorkiin syömään. Mulle kasvaa varmaan kohta evät, ku söin taas kerran kalaa. Lohisalaattia siis. Oli ihan taivaallisen hyvää! Voissa paistettu lohi...
Eli loistoruokaa loistavassa seurassa! Ihan huippu perjantai taas!

Lohisalaattia...
Lauantaiaamuna mä suunnistin mun luottokampaajalle. Tätä päivää oli taas NIIN odotettu.
Seisoskelin bussipysäkillä ja odottelin bussia, niin yht'äkkiä tien toisella puolella rytisi. Kaks sekuntia mä tuijotin silmät suurina näkemääni, sit soitin hätäkeskukseen. Pahan näkönen kolari, jossa autot meni ihan rusinaks. Mutta ilmeisesti siinä ei henkilövahinkoja pahemmin tullut, vaikka kaikki ainekset sellaseen ois ollu.
Kampaajalle pääsin sit loppujen lopuks ihan ajoissa. Arjen luksusta, hiusväri päähän, teekuppi käteen ja lukeen hömppälehtiä...


Hiukset tuli kondikseen ja Duetton kautta kotiin vaihtaan juhlatamineet ja kääntään romanttisen hääfiiliksen päälle. ;) Ostin sieltä siihen mun hameeseen yläosan.
Kaks kaveripariskuntaa tuli eka meille ja lähdettiin sit meiltä porukalla kirkkoon. Anskun kans vaan niin toivottiin et se meidän lahja pysyy koossa..... Ja pysyhän se!

Häät oli rennot ja nauru raikas. Hyvä porukka, hyvää ruokaa, kaunis hääpari.

Oma paikka
Minä ja Ansku
Kotona oltiin kahden aikaan yöllä. Tänään herättiin puol ysin aikaan, rauhallinen aamupala ja jumpalle. Kävin stepissä ja Antti teki salitreeniä sillä aikaa. Sit mentiin kiinalaiseen syömään. Loppusunnuntai kuluukin ihan kotona möllöttäen ja pyykkiä pesten..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti