torstai 3. lokakuuta 2013

Ostoksia, salia ja hyvää ruokaa

Tää aamu alkoi kerrassaan loistavasti, kun kaadoin täyden mukin kahvia päälleni. Onneks juon kahvini aina maidon kanssa, niin se ei ollu polttavan kuumaa. Mutta mielessä vaan kävi, että tänäänkö on taas se perinteinen sähläpäivä, kun mikään ei pysy käsissä.

Tällä kertaa sähellys jäi vaan aamu-unisuuden piikkiin ja päivästä selvittiin ilman suurempia kommelluksia. Mulla oli lounastreffit vanhan työkaverin kanssa Hullussa Porossa. Mahtava uunilohi ja monipuolinen salaattipöytä! Nam! Hullu poro tai Amarillo on ne yleisimmät ja parhaimmat lounaspaikat missä käydään, jos ei oo omia eväitä mukana. Mutta täytyy kyllä sanoa, että kunnon lounas kantaa pitkälle. Jos lounaan jättää väliin, niin tuhdista iltapäivän välipalasta huolimatta ilta menee ihan reisille reenauksen ja yleisen olotilan takia. Ja se jääkaappi kutsuu koko illan....

Töiden jälkeen kävin Sokoksen 3+1 -päivillä, josta mukaan tarttui Möllereitä, ripsiväri, herkullisen värinen kynsilakka ja ihana suklaalta tuoksuva suihkusaippua.


Ostin myös tän Biothermin pakkauksen. Oli hyvässä alessa koko setti, niin en tyytynyt pelkkään kosteusvoiteeseen. Toimii mulla tosi hyvin! Voide on sellanen geelimäinen, ei jätä naamaa ollenkaan rasvaseksi, mutta kosteuttaa hyvin. Ilmat viilenee ja nassu alkaa muutenkin muistuttaa korppua.. Ja kohta kuivuu kädetkin...




Illalla kävin vielä salilla juoksemassa, tekemässä selkää, kylkiä ja vatsoja.
Mun mielestä paras vatsalihaksia vahvistava liike ikinä on voimapyörä. Tuolla rullaillessa täytyy vaan yrittää muistaa tehdä toistoja just verran, mitä jaksaa ja pystyy puhtaasti tekeen. Mun notko selkä ainakin rojahtaa väsyneenä vielä enemmänkin ja hartiat nousee korviin. Rullatessa tuo ei välttämättä tunnu juuri miltään, tai sitä ei pysty paikallistaan just vatsalihaksiin, mutta seuraavana päivänä ei ole epäselvyyttä mihin liike on ottanut. :)


Unohdin kertoo, että eilen kun tulin töistä kotiin, meidän ulko-oven kahvassa roikkui lahjakassi. Sisällä oli kosmetiikkaa ja ihana kortti! Naapurissa asuva kaveri oli tuonu mulle synttärilahjan ennakkoon. <3 Vaikkakin mä oon sitä mieltä, ettei tässä iässä enää kantsi synttäreitä pahemmin muistaa.. Mut ihana yllätys se oli!
Synttärikortti :)
Jee, huomenna on jo perjantai!
Kivaa viikonloppua kaikille! Mä meen kattoon Idolsia..


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti