sunnuntai 20. lokakuuta 2013

Rentouttava viikonloppu

Mä pidin perjantaina lepopäivän, kun mun jalat vaati sen. Perjantain kunniaks mun vanha luokkakaveri kävi perheineen meillä kahvilla illalla. Leikin semmosen 2,5 -vuotiaan tulevan insinööripojan kanssa! :D oli kyllä hauska tapaus. Siinä se perjantai-ilta sit menikin ihan lunkisti ja ajoissa nukkumaan.. Kaupassa käytiin vaan nopeesti illalla, oli mahtava täysikuu.

Rolloja <3




Lauantaina mä heräsin puoli kasin aikaan ja aloin tekeen aamupalaa. Mulla on nyt pari yötä ollu toi rannetuki, ja jotenkin tuntuu aamusin tuo ranne oudolta. Joutuu kyllä vasemmalla kädellä lusikoimaan aamupalan suuhun. Mutta mä nyt pidän loppuvuoden tota, saa nähdä mihin suuntaan se lähtee siitä...
Yöllä oli satanu lumi maahan saakka. Lähin fillarilla liukasteleen salille.
Kävin 30 minuutin spinningissä ottamassa lämpöö ja tein salilla sen jälkeen olkapää-hauis-ojentajat -setin. Sit kotiin siivoon. Antti oli tampannu matot jo valmiiks ennenku lähti pelaan.
Sit se tulikin vaan kääntyyn kotona ja lähti kaverin varpajaisiin.

Mä neuloin varmaan kolme tuntia. Mietin vaan kuin mummo mä oonkaan kun neulon kotona lauantai-iltana... Yks kaveri tuli sitten pelastaan mun illan. :)
Me tehtiin vähän valokuvavaihtareita ulkoisten kovalevyjen välillä. Katottiin vanhoja kuvia, muisteltiin ja naurettiin vedet silmissä! :D Olipa rentouttavaa.

Lauantai-iltaa kotona


 Mä joskus aikasemmin pohdin, miten mua harmittaa kun kavereille ei oo niin paljon aikaa kun haluaisin, mutta tässä kun mä oon kirjotellu näitä päivän tapahtumia, niin huomaan et onneks mä aika paljon niitä silti nään! :)

Tänään sunnuntaina lähdettiin taas salille. Mä kävin stepissä ja siihen perään vatsalihasreeni. Sit mentiin American Dineriin hamppareille. Vähän irtokarkkia naamariin ja ähky oli taattu. :D
Puolen tunnin päikkärit sohvalla ja sit mä lähdin vielä illalla Heidin kans juokseen, josta juuri hetki sitten kotiuduin. Juostiin sellaset kahdeksan kilometriä, oli paikoin tosi liukasta! Kaivoin jopa mun Niken talvijuoksuhousut esiin ja kiittelin, että joskus ne alennusmyynneistä hamstrasin ittelleni... Oli kyllä huippuhyvät!

Nimbukset lumessa
Tää sunnuntai on menny ihan herkuttelun merkeissä, mutta pari treeniä samalle päivälle kompensoi tilanteen?
Njääh, tämän voimalla uuteen viikkoon!

2 kommenttia:

  1. Ei susta mummoa saa vaikka kuin neulosit! Sä oot sellanen tehopakkaus, että puikot sulaa käsiin ja lanka suhisee kerältä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :D Näin tapahtuu, ellen mä menetä hermojani ennen sitä, kun neulon oikeeta nurjan sijaan ja päinvastoin -> ja taas puretaan! ;)
      Mut hei, mummoilu on silti ihan jees!

      Poista