torstai 24. lokakuuta 2013

Kumpparikelit

Tiistaisen spinningin veti Markku, joka lähtee vetään sitä pyöräilyporukkaa ens toukokuussa sinne Ranskaan. Pyöräilytunnin jälkeen se tuli kysyyn multa, että kiinnostaisko mua lähtee mukaan sen vetämään fysiikkavalmennukseen. Sanoin että tietenkin.
Se lupas laittaa tarkempaa tietoa tulemaan, että koska se alkaisi ja mitä se sisältää. Mä sytyn aina kaikista uusista urheiluhaasteista, ja etenkin jos on mahdollisuus päästä asiantuntijan oppiin, niin se on kyllä tilaisuus mistä ei kannata kieltäytyä.
Mun tiistai-illan tavoitekin toteutui ja pääsin ajoissa nukkumaankin.

Eilen aamuna oli kyllä niin märkää ja sateista, että laitoin kumpparit suosista jalkaan. Ostin mun Timberlandin kumisaappaat jenkeistä pari vuotta sitten. Hunterit mun oli tarkotus ostaa, mut sitten jotenkin Antti sai mut puhuttua ympäri noihin Timbereihin, kun se niistä enemmän tykkäs.
Mua vaan harmittaa et niistä tulee harmahtavat ajan myötä. Tarvis ettiä niihin jotain ainetta, et millä ne sais kiillotettua.. Ehkä mä vielä jossain vaiheessa ne Hunteritkin ostan. ;) Koko aamu meni keskustaa ympäri ravatessa työmaahommissa, joten kenkävalinta osui nappiin.

Sateista..
Sitten mä kävinkin äitin kanssa lounaalla Amarillossa, kun se sattu oleen maisemissa ja soitteli. Evässalaatti säästyi hyvin kyllä tällekin päivälle. :) Eipä mun eväät kauheesti edes poikkea ulkona syödystä lounaasta. Ulkona kun käy lounaalla, niin se katkaisee mukavasti työpäivää ja virkistää. Kanaa, salaattia ja vihanneksia raejuustolla höystettynä löytyy siis eväskipostakin.
Illalla mä olin sitten ihan puhki. Sadekeli ja harmaus väsytti niin, että pidin eilisen illan ihan urheiluvapaata. Ehkä eilinen maksimitehoinen reenikin tuntui jaloissa? Serkkupoika tuli illaks pitään mulle seuraa. Laitettiin maailmaa mallilleen ihan kunnolla.

Evässalaatti

Mä en vaan voi käsittää, että nyt on jo torstai. Mutta niin se kalenteri väittää, ja muistuttaa mua myös tän iltasesta hammaslääkäriajasta. Jaiks! Mä inhoon hammaslääkäreitä. Kerran jopa pakokauhuissani purin lekuria sormeen... Mutta käyn silti joka vuosi kuuliaisesti tarkastuttaan hampaani, ettei mitään pahaa pääse sinne suuhun syntymäänkään.

Syysneilikat keväisissä väreissä :)
Mä muuten rakastan kukkia. Ne on ihana piristys arjen keskellä ja aamupalapöydässä. <3

Nyt mä otan salivermeet olalle ja lähen pyöräileen sinne hammaslääkärille ja siitä sit suoraan salille!
Pitäkäähän peukkuja ettei oo tullu reikiä hampaisiin vuoden aikana!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti