maanantai 21. lokakuuta 2013

Jumissa.

Eilen oli kaks kohokohtaa. Ensimmäinen niistä ajottui puolille päiville, kun kävin Hullussa Porossa lounaalla mun vanhan työkaverin kanssa. Naurettiin taas ihan vedet silmissä meidän jutuille, jotka ei ihan ruokapöytäkeskusteluun  monen mielestä sopivaa olekaan. :) Mukava pieni irtiotto kesken maanantaisen työpäivän! Sit vatsa täynnä takas toimistolle työn ääreen.


Kanaa ja kasviksia. Luulis tällä jaksavan!

Toinen päivän kohokohdista ajoittui iltaan. Mä nimittäin kävin hierojalla. Ennen sitä olin salilla ottamassa kunnon lämpöö hierojaa varten. Poljin tunnin kuntopyörää ja tein vatsat. Tai mun tarkotus oli tehdä kunnon vatsalihasreeni, mutta mä en pystyny voimapyöräileen kun kaks sarjaa, koska mun vatsalihaksiin sattu niin paljon edellisten päivien reenit. No mitä mä sitten tein? Venyttelin HUOLELLA mun jalat! Kyllä. Ja täytyy kyllä sanoa, että teki hyvää ja tuli tarpeeseen. Pohkeetkin oli niin jumissa sunnuntaisen stepin ja juoksulenkin jäljiltä.

Sit suihkuun ja hierojalle, joka ihmetteli, että miten mä voin olla taas näin jumissa. Joskus viikko sitten mun epäkkäät meni niin juntturaan yht'äkkiä, ettei sietäny yhtään nostaan ees hartioita korviin. Antti sillon vähän runno niitä, niin helpotti pahin. Nyt tuo hieroja keskittyi myös niihin, ja saikin ne antaan lopulta periksi. Mä ihan tunsin, kun veri alkoi virtaan kohisten päähän saakka. Varasin samalla uuden ajan parin viikon päähän, tosin tällä kertaa jalkoja varten. Multa on kerran aikasemminkin hierottu jalat, ja se on aivan kamalaa. Mutta minkäs teet, oma vika. Jos ei viitti venytellä tarpeeks jalkoja, niin kyllä niiden aukihierominenkin tuntuu sen mukaiselta. Mutta mä käytän mun jalkoja niin paljon tuohon aerobiseen treeniin, että pakko niitäkin on huoltaa. Ei ne muuten kanna...

Ilta menikin syödessä, pestessä pyykkiä ja neuloessa. Mä oon kyllä nyt ihan koukussa tohon neulomiseen! Tulee vaan oikean käden etusormi kipeeks, kun tökkii sitä puikkoo sillä. Tarvis varmaan neuloo vähän löysempää...

Tänä aamuna mä laitoin kuuliaisesti pyöräilykypärän päähän, kun lähdin polkeen töihin. Oon aika laiska käyttään sitä etenkin kesäisin sillon, kun käytän fillaria paikasta toiseen siirtymiseen. Pyörälenkeillä mä kyllä käytän aina kypärää. Nyt nuo tiet oli niin jäässä, että se pyörä lähtee alta tosi hätäseen. Musta vaan tulee aina rallikuski, kun laitan sen kypärän. Siks sen hyöty jää kyseenalaiseksi mun kohdalla. :D Mutta oli mulla vaatteitakin aamun pakkasessa niin paljon, että jos oisin kaatunu, niin pehmusteet olis kyllä ollu.

Illalla mä meen spinningiin ja tavoittelen aikaisin nukkumaan. Tänä aamuna väsytti NIIN paljon..

Kivaa tiistaipäivää kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti