keskiviikko 2. lokakuuta 2013

Palaa ja askartelua

Kyllähän se eilinen nukkumaanmeno sitten venähti, ja se kyllä kostautui väsymyksenä töissä.
Tulin töihin normiaikaan, ehdin tunnin ahertaa, ja sit lähdin sinne fysioterapeutille. Mulle annettiin sinne työterveydestä aika, kun kävin valittamassa jo viime keväänä kipeytynyttä rannettani. Noh, hiirikäsi ja punttireeni salilla. Eipä se muuta sitten tarvikaan ärtyäkseen. Kaikenlainen kiertoliike, työntö ja nosto, aiheuttaa vihlovaa kipua ranteeseen.  Tätä on jatkunut sen puoli vuotta, ja itsepäisenä ihmisenä vasta nyt menin lääkärin juttusille.
Fyssari käski hakea Hatanpään sairaalasta lainaan lastan, jonka laitan yöksi tukemaan ranneta. Hän vertasi tilannetta rupeen, joka revitään aina auki, eikä se pääse paranemaan. Mä nukun siis ilmeisesti käteni päällä, ranne huonossa asennossa, koska aamuisin sitä särkee. Fyssari kyllä paikansi kivun yhteen ranneluista, mutta ei uskonut siellä menneen mitään rikki. Onneks. Olin vastaanotolla 1,5 tuntia, puhuttiin kyllä paljon muustakin. :D Mm. Se surullisen kuuluisa lihashuoltoni tuli puheeksi. Lonkankoukistajia mun pitää venytellä kuulemma huolellisesti, koska mulla on niin notko selkä.
Noh, se siitä. Mä haen sen tuen, ja jos kipu ei parin kuukauden sisään lakkaa, ranne kuvataan.
Liikekieltoja en saanut, kunhan en tee mitään mikä sattuu.

Noh, salireeniä sitten. Kävin tekemässä kädet salilla; ojentajat, haukkarit ja olkapäät. Teen joka lihasryhmälle kolme eri liikettä, 3-4 sarjaa.
Joo, suju ihan hyvin, mutta ehkä isoin puhti oli pois. Johtu varmaan väsymyksestä, koska yleensä kulkee kovempaa. Hyvä fiilis silti tuli ja haban kasvatus jatkuu. ;)








Salin jälkeen käytiin Antin kans kotona syömässä ja lähettiin kaveripariskunnan luo askarteleen hääkorttia ja paketoimaan lahjaa lauantaisia häitä varten. Ihanaa häähumua tiedossa mahtavassa seurassa! <3
Todettiin Anskun kans et ei me kyllä kiireapulaisiks Pentikille päästäis, pari tuntia siinä hommassa nimittäin vierähti! :D Mutta lopputulokseen me ollaan enemmän kun tyytyväisiä! ;)
Nyt vaan toivotaan ettei toi lahja läjähdä paketista ennen h-hetkeä...


Niin, ja yks juttu... Mulla ei oo vielä mitään tietoa, että mitkä vaatteet mä pistän lauantaina... Mut onneks kampaaja on varattu! :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti