maanantai 28. lokakuuta 2013

Voiko maanantai tuntua yhtään enempää maanantailta?

Mun tarvis varmaan maanantaiaamusin herätä vartin aikasemmin, kun tuntuu että aina tulee kiire! Joku viikonloppumoodi ilmeisesti vielä päällä. :D
Hain Aamulehden laatikosta, niin vettä satoi oikein kunnolla. Päätin sit mennä bussilla töihin. On mulla kunnon gore-texit, mut tänään ne ei silti vieny voittoa bussista etenkään, kun Antti tarjoutui hakeen mut iltapäivällä sitten töistä.

Tämä kyseinen maanantaiaamu ei muutenkaan alkanut kovin lupaavasti. Bussiin juostuani jouduin nieleskelemään koko matkan oksennusta, kun siellä haisi märkä koira todella pahasti! Kun mä viimein pääsin bussista ulos ja kiiruhdin työpaikalle, huomasin että siinä juostessa oli evässalaatin raejuustonesteet valunu mun nahkalaukun pohjalle. Kahvit läikytin kaks kertaa töissä lattialle, eikä mikään pysyny näpeissä. Eli ihan mahtava aloitus viikolle! Mutta näitä päiviä tulee väkisin välillä, täytyy vaan välttää kaikkea riskialtista toimintaa.

Antti haki mut töistä ja me mentiin kotiin keräilemään salivermeet mukaan. Mä menin mun maanantain vakiospinningiin, joka on se Ranskan reissua valmistava tunti. Kunnon hikoilu tunnilla poisti maanantaisen epäonnistumisten tuoman ärtymyksen ja ilta sujuikin mukavasti. Ajeltiin suoraan salilta tilamaan seuraavanlainen ihanuus meille.

Kuva
Täytyy kolme pitkää viikkoa odottaa, että tuo Boknäsin Tripod -lattiavalaisin meille kotiutuu. Mä oon kuolannu niin kauan tuota, että nyt sitten Vepsäläisen tarjouksen innoittamana tilattiin se.

Me oltiin Antin kanssa eilen kaukaa viisaita ja tehtiin alkuviikon ruoka valmiiks. Ei tarvinnu kotiin päästyä kuin lämmittää ruoka ja salaattikin oli valmiina.

Tässä teille vielä iltapalaksi aivan loistava pätkä spinningistä! :D Voin vaan samaistua Hedbergiin, että tunnin jälkeen ei oo sellasta Saimaata nähnykään, kun mitä mun pyörän alta löytyy. ;)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti