sunnuntai 27. lokakuuta 2013

Dymoilua

Viikonloppu alkoi mukavan rennosti. Suoraan töistä polkasin Elixiaan salille. Reenailtiin kaverin kanssa selkää ja rintaa huolella. salilta kipikapi kotiin syömään. Neuloin monta tuntia sohvalla, kattelin Vain Elämää ja kuuntelin musiikkia. Ja oli mulla tietenkin myös kynttilöitä palamassa. Antti oli iltavuorossa, niin se tuli kotiin vasta aika myöhään.

Lauantaina mä heräsin normaaliin viikonloppuaikaan seiskalta. Tein aamupalaa ja nautin sen kaikessa rauhassa. Elixiassa oli avoimet ovet lauantaina, ja porukkaa olikin myös sen mukaisesti liikkeellä. Menin kaverin pitämälle sisäpyöräilytunnille ja siihen perään keskivartaloa vahvistavalle shape -tunnille.

Antilla oli jalkapallo-/saunailta meidän kummitytön vanhempien luona. Heitin sen ja yhden toisen kaverin paikan päälle sillä aikaa, kun leivät paistui uunissa. Mä menin sitten vasta vähän myöhemmin sinne viettään laatuaikaa ystävän luo ja moikkaan tyttösiä.

Lähdin Heidin kanssa käymään Ideaparkissa. Eipä meillä mitään pakottavaa shoppailtavaa ollu mielessä, mutta oli mulla missiona ostaa dymo.


Aika täydellistä. Nyt mun ei tarvi arpoa, että kummassa purkissa on ruisjauhoja ja kummassa on ohrajauhoja (näyttää muuten erehdyttävän paljon samalta). Ja muutenkin tolla on ihan älyttömän kätevä merkata kaikkea. Eli ihan täydellinen ostos. ;)
Mä en muista koska mä olisin viimeeks ostanu Vero Modasta mitään, mutta lauantaina tarttui mukaan pitkä teeppari.


Mä en ehkä osaa käyttää tätä, koska tämä päättää liittää tuon kuvan tohon just noin päin, vaikka se on mulla tallennettuna oikein. Mutta ei anneta sen häiritä. Tuo paita on aika pitkä ja himoitsen siihen jotain lyhyttä jakkua päälle. Ostin alkukesästä Zarasta sellasen lyhyen farkkutakin, josta tykkäsin kovasti. Pidin sitä koko kesän, joten nyt olis kiva löytää joku malliltaan samanlainen, mutta musta. Tai ehkä joku lyhyt liivi?

Ostin myös huivin. Vielä tuommosen ohuen, kun eihän se talvi näytä vielä tulevan..



Ideaparkin jälkeen mä suuntasin sitten ystävien luo, missä ukot olikin jo jalkapallotunnelmissa. Oli hauskaa ja rentoa ajanviettoa, ja tytöt oli tietenkin suloisia. :)

Sunnuntaina piti aamusta hetki miettiä, että mitä se kello oikeasti onkaan, kun yöllä niitä siirrettiin. Puhelimen kello oli automaattisesti päivittynyt, mutta näitä muita kämpän kelloja piti siirrellä. Kympiltä meillä oli juoksutreffit Heidin kanssa. Juostiin vajaa 12 kilometriä ja aurinkokin välillä pilkahteli meille.
Sitten meidän piti Antin kanssa lähteä Hulluun Poroon brunssille, mutta se oli aivan täynnä. Mentiin sitten Dennikseen pizzalle, kun Napolissakin oli ruuhkaa.

Mums, hyvää oli. Parmankinkkua, vuohenjuustoa, rucolaa ja tomaattia. Mutta kyllä mä silti ehkä tykkään enemmän Napolin pizzoista..

Viikonloppu hurahti leppoisissa tunnelmissa. Ens viikolla on luvassa kyläilyä kaverin luona (jossa mun on varmaan kaksi vuotta, siis oikeesti kaksi vuotta, pitäny käydä). Sitten perus reenausta ja syksystä nauttimista.

Mukavaa viikkoa kaikille!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti