tiistai 15. lokakuuta 2013

Projekteja

Miten mun ja Heidin lenkkireissuilla voi aina tapahtua jotain hämmentävää? Eilen illalla meitä vastaan tuli joku punanen kiitomuna. Sellainen moottoripyörän sivuvaunun näköinen, mut pitkulainen pyörillä kulkeva laite. Se tuli sitä kävelytietä vastaan pimeässä, ääneti, valoitta ja älytöntä vauhtia. En ymmärrä. Enkä mä kuvittele näkemääni...
Toi oli ehkä päivän oudoin tapahtuma, muuten ihan perustiistai. Kehityskeskustelu oli töissä ja se meni tosi kivasti, tuli hyvä mieli. Jaksaa taas puurtaa...

Mutta oli kyllä taas niin kiva käydä pimenevässä syysillassa juoksemassa. Muutenkin oon selkeesti painottanu ulkoliikuntaan nyt syksyllä. Se on mukavaa vaihtelua ikuiseen sisällä urheilemiseen. Kohta tulee talvi ja lunta, ja ulkona juokseminen vaihtuu hiihtoon. Sitä mä odotan kovasti! Viime talvena meillä oli Heidin kans hiihtotreffejä ja oltiinhan me Antin ja kaveriperheen kanssa viikko Ylläkselläkin sivakoimassa. Ylläsviikko muuten kutsuu tänäkin vuonna!

Hiihto Ylläksen laduilla on aivan omaa luokkaansa latujen kunnon ja latukahviloidenkin ansiosta. Mutta jotenkin se lapin taika tekee siitä viikosta sellaisen irtioton arjesta, että sen voimalla pääsee pitkälle kevääseen. Ehdottomasti annan silti kunniamaininnan Tampereen Kaupinkin laduista, mukavaa on sielläkin käydä rasittamassa sydänlihastaan...

Mun neulontaprojekti etenee hitaasti, mutta varmasti. Mä lupaan esitellä täällä tän lopputuloksen, sit kun se on valmis. Mulla on aina näitä projekteja meneillään... Mutta teen sen kyllä valmiiksi.


Kyllä se valmistuu..
Muitakin projekteja mm. sisustuksen suhteen, voisin joskus esitellä teille. Sellaisia entisöintijuttuja yms. mitä oon saanu aikaseksi.

Tänään mä meen töiden jälkeen käymään spinningissä ja sit me mennään kavereiden luo kahville. Ne on oikeestaan synttärikahvit, kun kauniimpi osapuoli tästä pariskunnasta täytti just vuosia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti