keskiviikko 9. lokakuuta 2013

Sadepäivän shoppailut

Tänään on ollu kunnon sadepäivä. Syksyn harmaus, pimeys ja sumuisuus on korostunu.
Mä menin poikkeuksellisesti tänään bussilla töihin, kun tiesin että meen kaupungille töiden jälkeen. En sinne ihan goretexeissa viittiny mennä. ;) Mutta kyllä oli taas hyvä muistutus siitä, miten paljon nopeemmin oon töissä kun meen polkupyörällä, vaikka vielä ennen seitsemää ei arkiaamuisin ruuhkaa olekaan. Silti se bussilla köröttely kestää...


Bussipysäkiltä aamulla

Mun piti mennä töiden jälkeen käymään Stockmannin hulluilla päivillä mun kaverin kans, mutta siirrettiinkin treffit huomiselle, kun on enemmän jotain katseltavaakin (ainakin kuvaston perusteella).
Mä sitten kävin ihan nopeesti pyörähtään siellä vaan tänään yksin. Syy miksi mä menin sinne, näkyy allaolevassa kuvasta.

Kuva

Eli menin katsomaan livenä tuota tarjouksessa olevaa Artekin Kanto -tuotetta. Tuohan on siis tarkoitettu lehdille/takkapuille. Aikani sitä pyörittelin käsissäni, mutta lopulta laitoin sen takaisin. Se oli liian massiivinen meidän kotiin. Jos olisi isompi asunto, niin tuohan olis loistava lehtiteline. Tai vielä täydellisempi takkapuille, jos omistais takan... Niimpä meidän koti ei täydentynyt tällä yksilöllä, mutta ehkä sitten joskus...

Hullareilta tarttunut saldo, oli paketti treenisukkia. Niitähän tarvii aina. ;) Kyllä mä pyörittelin käsissäni yksiä farkkuja ja erästä mekkoa, mutta en kerta kaikkiaan jaksanut mennä sovitusjonoon, joten laitoin suosilla tuotteet takaisin hyllyyn...


Sukkia tarvii aina






Huomenna paremmalla onnella ja makutuomari matkassa mukana!

Stockalta mä menin suoraan Elixiaan ja spinningiin. Siellä kunnon hiet päälle, sit suihkuun ja kotiin syömään.
Sykemittarikin huuteli mulle taas kovatehoista treeniä... Teki hyvää!

Jälleen on viikko puolessa välissä, nopeeta menee päivät. Mutta viikonloppu on tervetullut!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti