keskiviikko 4. joulukuuta 2013

Terveiset iltalenkiltä!

Mun piti tulla jakaan tänne teille mun mahtavan fiiliksen, kun kävin tuolla pikkupakkasessa iltalenkillä KÄVELLEN. Joo, siis kävellen. Tosin mun sportstrackeri näytti keskivauhdiksi 8,1 km/h. Eli ihan kiitettävää vauhtia näin talvikelillä. Mutta se tunne kun maa on valkoinen, ihanan pieni kirpsakka pakkanen tuntuu kasvoilla ja joululaulut soi. Voin muuten kertoa, että joululaulut sopii tosi hyvin lenkille. ;) Nyt pörhälsin meneen tuolla kaduilla tunnin verran..

Anttihan tosiaan laittoi salikortin joulukuuksi jäähylle, ja se on jostain saanut päähänsä rajoittaa myös mun Elixiassa notkumista. Se yrittää etten kävisi kuin kaksi kertaa viikossa, mutta yritän neuvotella kolmea kertaa. Se tiesi mistä narusta vetää, kun sanoi että: "Mieti nyt Aino, me voidaan käydä vaikka joulutorilla ja kaikkialla, kun ei oo kiire mihinkään jumpalle!" Noh, katsotaan... Tavallaan tuo extraulkoilu ainakin tämän illan perusteella oli aivan ihanaa! Mulla oli leveä hymy naamalla kun tulin kotiin. :)

Muuten tänään on ollut ihan normipäivä. Töissä mulla on tiiviisti kuulokkseet korvilla ja kuuntelen joululauluja..

Koss
Silmälääkärissä mä kävin töiden jälkeen ja kirpparille viemässä lisää tavaraa. Nauttikaa tästä ajasta! Olo on kuin tenavana; odottava fiilis joulun lähestyessä ja ne ihanat jouluvalot ja kynttilät pimeissä illoissa. <3

Tässä vielä kuunneltavaksi yksi biisi, joka tänäänkin lenkillä pariin otteeseen soi..



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti