tiistai 3. joulukuuta 2013

Selkäjumeja ja joulufiilistä

Maanantaiaamuna heräsin vartti ennen herätyskelloa luullen sen olevan ties mitä jo. Ummistin kyllä silmäni vielä hetkeks, kun huomasin sen olevan vasta 5:05. Kun sitten lopulta kömmin peiton alta pois, laitoin välittömästi joululaulut raikaan. Ehkä parvekkeen lyhtyyn sunnuntai-iltana asentamani jouluvalot sai tämän joulufiiliksen aikaan välittömästi. Maanantaiaamuksi aamu oli muutenkin ihan mukiin menevä. Ajoissa pyörän selkään ja kohti toimistoa. Muistin laittaa jopa kypärän päähän.

Lounaalla kävin Amarillossa ja töiden jälkeen fillaroin kotiin. Sitten nappasin auton ja Antin, ja käytiin kirpparilla tarkistamassa menekki ja järjestämässä pöytää. Ihan kiitettävästi oli heti ensimmäisenä päivänä lähtenyt tavaraa. Mä jatkoin matkaani Elixiaan ja Antti käveli kotiin. Se kun laittoi joulukuuksi salikortin jäähylle. Mä otin lämpöä cardiolaitteilla ja tein vatsat ennen kuin kuin suuntasin matkani suihkuun ja hierojan käsittelyyn.

Tänään, kun herätyskello soi ja nousin sängystä, mun jäsenet ei meinanneet liikkua. Niin hakattu olo eilisen hierojan jäljiltä oli. Tai vieläkin on, mutta on alkanut hiljalleen onneksi helpottamaan ja palautumaan. Mutta kyllä mä sitten olinkin taas jumissa. Oikea puoli oli jälleen ihan ok -kunnossa, mutta vasen puoli oli jumissa senkin edestä. En ymmärrä miten se on mahdollista, hierojakin ihmetteli. Selässä ei kuitenkaan ole lihastasapainossa häikkää ja oikeaa puolta mä enemmän rasitankin (hiirikäsi). Toisinaan passiivinen puoli voi sen takia mennäkin jumiin, mutta mulla on vasen käsi usein näppiksellä ja käytössä, joten ei se ihan passiivinenkaan ole... Noh, nyt on kuitenkin lavat hierottu vetreiksi taas.

Äsken mä tulin Elixiasta ja nyt on lähes vuoden kestänyt power -tauko ohi. Elixiassa käyneet tietää mikä power on, mutta les millssiläisille tunti tunnetaan paremmin nimellä body pump. Aloitin tosin "kevyesti". Puolen tunnin spinning ja puolen tunnin power. Ei se niin kamalaa ollutkaan. Enää. Viime tammikuussa mun power -mitta tuli täyteen ja keskityin kuntosaliin, mutta nyt se taas oli vaihteeksi oikein mukavaa. ;)

Poro ja kynttilät
Tämän tiistain kruunaa ihanan ystävän tänään syntynyt pieni poika. Lämmin onnentoivotus ja suuren suuri rutistus M ja J! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti