perjantai 13. joulukuuta 2013

Jouluostoksilla

Keskiviikkona mä näin mun kaverin töiden jälkeen Stockmannilla. Meillä oli missiona joululahjat kaverin äidille ja poikaystävälle sekä mun ikuisuusongelma, eli lahja Antille.

Aloitettiin siitä Stockan alakerrasta, kun kaveri etsi pyjamahousuja poikaystävälleen. Oli kaikenlaisia, mutta harva miellytti silmää. Kaikki ne raidalliset oli jotenkin tosi pappoja tai muuten vain ysärihenkisiä. Ei kiitos. Pyörittiin sillä osastolla aika kauan, kun etsin samalla Antin veljelle boksereita joululahjaksi. Kriteereinä napakat, riittävän pitkäpunttiset ja hienot. Luulisi, ettei ole ongelma sellaisia Stockmannilta löytää, mutta niimpä sekin haasteeksi muodostui.

Noh, kaverin poikaystävälle löydettiin kivat Calvin Kleinin pyjamahousut ja mäkin LOPULTA löysin Bossin bokserit, jotka kelpuutin. Kyseisen osaston, ja varmaan puolen tunnin pyörimisen jälkeen, saldona oli siis miinus kaksi lahjaa. Aika jees.

Suunnattiin yläkertaan kohti alusvaateosastoa. Kaveri etsi äidille yöpaitaa. Kriteerinä "helppo", polvipituinen ja sinisävyinen. Ei jälleen mitään mahdottomia kriteereitä, mutta eipä löytynyt. En tiedä ollaanko me "myöhässä" näiden lahjahankintojen kanssa, että parhaat on viety päältä. Luovutettiin Stockmannin suhteen ja käveltiin Sokokselle. Sokokselta löysin Antille (omaa mieltä rauhoittavasti) yhden lahjan. Paljastan sen kuvan kera vasta joulun jälkeen, kun tiedän että herra käy täällä välillä kurkkimassa kirjoituksia... Mutta yöpaitaa ei Sokokseltakaan löytynyt! Kaikenlaisia hepeneitä, nansoja ja pyjamia kyllä oli... Löydettiin sentään lapaset kaverin poikaystävälle nimpparilahjaksi. Ja sitten käytiin glögillä siinä kahvilassa. ;)
Muistin mä ne joulukortitkin ostaa postimerkkeineen!

Ostin Stockmannilta kaverin vastasyntyneelle pojalle postiin laitettavaksi Hilfigerin sukkapaketin, joka sisälsi kolmet YLISÖPÖT sukat! Aivan käsittämättömän pienet sukat, ja niin siistit! <3
Vein paketin heti postin kuljetettavaksi, että ehtii jouluksi perille.

Pienen pienet Hilfigerit
Torstaina me jatkettiin Antin kanssa jouluostoksia kaupungilla ja kotiin päästyämme Antti lähti treenenihin ja mä lenkille. Ilta meni siinä ihan leppoisasti.

Eilen, perjantai 13. päivä, alkoi "todella" lupaavasti. Mä en ole taikauskoinen, mutta jännä, että just tällä päivämäärällä, mä nukun pommiin. Tätä ei ole tapahtunut vuosiin.. Tai enhän mä nytkään pommiin nukkunut, mutta heräsin vasta Antin herätyskelloon, joka soi puoli tuntia oman herätykseni jälkeen, eli klo 5:50. Hyvin ehdin aamutoimet tekemään, selaamaan Aamulehden ja kiiruhtamaan bussiin. Tuulen mukana meinasin lähteä, oli melkoinen puhuri vielä aamullakin. Menin bussilla nimittäin töihin, kun iskä haki mut iltapäivällä samalla kun äitinkin bussilta. Me mentiin nimittäin ostamaan nyt niitä silmälaseja!

Illalla käytiin vielä katsomassa lentopalloa Pyynikillä, kun saatin kausarit käyttöön!


Lentopallohuumaa

Tänä aamuna mä heräsin jo ennen kuutta, kun Antti lähti ylitöihin. Söin aamupalan kaikessa rauhassa joululaulujen soidessa ja kohta mä lähden Elixiaan, ja siitä sitten kohti maaseutua junalla. Oon joskus aikaisemminkin täällä varmaan kertonut, että kummilasten syntymäpäivät painottuvat loppuvuoteen, joten tänään on tiedossa yhdet 3-vuotis kekkerit siskon luona. Illalla käydään kyläilemässä vielä kaverin luona ja katsomassa vastasyntynyttä vauvaa.

Oikein mahtavaa viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti