sunnuntai 22. joulukuuta 2013

Ihana joulu! Valitettavasti nämä on puhelimella otettuja kuvia, mutta otan kyllä vielä kunnon kamerallakin niin laatu paranee..






Torstaina venähti töissä pidempään, joten myöhästyin jumpalta. Steppituntia olin suunnitellut, mutta koska sinne en päässyt, päätin hyödyntää kotiajan. Jynssäsin rystyset verillä uunia puhtaaksi ja jääkaappi kirkastui silmissä kun pesin fairylla lasihyllyt, oven hyllyt ja seinät sisältä. Samalla tuli inventoitua sisältö ja heitettyä vanhat hillot yms. pois. Joulusiivous tuli siis virallisesti aloitettua!
Jääkaapin siivouksen jälkeen lähdin tunnin lenkille, sillä suunniteltua liikuntapäivää en voinu sivuuttaa! ;) Ja raitis ulkoilma illalla takaa aina rentouttavat ja laadukkaat yöunet.

Iltalenkiltä

Perjantaiaamun iloinen kännykän piippaus havahdutti mut työnteon keskeltä, kun Silmäasema ilmoitti saapuneista silmälaseista! Mä kävin Antin kanssa lounaalla ja töistä lähdin joululoman viettoon jo puoli kolmelta, kun iskä ja äiti tuli käymään meillä. Mä sain kaipaamani pienen kuusen ja porukat sai kinkun vaihtokaupassa. :D Joulupukki kävi meillä vähän etuajassa, kun äiti toi meille olkkariin uuden maton, jonka se teki. Aivan ihana!
Palautin rannetuen Hatanpäälle ja hain rillit Silmäasemalta.
Illaksi lähdin anoppilaan syömään ja glögille, kun kutsu kävi. Siinä se ilta sitten vierähtikin.

Joululahja viinin ystäville

Lauantaina mä heräsin aikasin. Söin aamupalan rauhassa ja lähdin Elixiaan spinningiin. Sen jälkeen käytiin A-I-V-A-N järkyttävässä ruuhkassa ruokaostoksilla. Antti tuli onneksi ostoskärryjen kuljettajaksi, joten mä pääsin puikkelehtimaan ihmisten välissä. Sitten tultiin kotiin, laitettiin perunat kiehumaan ja aloitettiin siivous. Sillä aikaa kun mä olin jumpalla niin Antti olikin jo aloitellu mattojen tamppauksella. Siivottiin kämppä kylppäriä lukuunottamatta putipuhtaaksi. Antti lähti kavereidensa kanssa pubiin katsoon futista ja varpajaisiin. Mä puolestani aloin tekemään pizzaa ja salaattia mun lauantai-illan vieraille. ;) Heidi ja Tunturi tuli istumaan iltaa. Ja oli kyllä ihan älyttömän kivaa! Sori naapurit, me ei olla hiljasimmasta päästä. :P

Lauantai-illan evästä

Tänä aamuna heräsin taas jo puoli seiskalta, söin rauhallisen aamupalan ja luin kirjaa. Ihana aamu!! Sitten lähdin spinningiin. Spinningin jälkeen tulin pyörähtämään kotona pakkaamaan muutaman paketin. ;) Lähdettiin keskustaan kaveripariskunnan kanssa glögille kahvilaan, haettiin Ikeasta pari leipävuokaa lisää ja mentiin kummitytön perheen luo kahvittelemaan Pirkkalaan. Illalla vielä mä tein bataattilaatikon ja Antti pesi saunan ennen kuin lähti yövuoroon töihin. Mä en voi käsittää että mä olen yhteensä 17 päivää putkeen pois toimistolta! Ihana, paljon kaivattu, joululoma on startattu tehokkaasti käyntiin! :P

Bataattilaatikko
Teille jotka vielä puserratte töissä ennen rauhoittumista joulun viettoon, toivotan kovasti tsemppiä. Kyllä sen joulumoodin voi vaivihkaa jo kääntää päälle. ;) Me lomailijat; nautitaan ja kerätään voimia uuteen vuoteen!

Ps. Missä oikeesti se lumi viipyy? Joulukuun 22. päivä mä talsin koko päivän kunpparit jalassa......

Kyllä näkee taas;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti