torstai 6. helmikuuta 2014

Viikonloppusuunnitelmia

No joo, muistin mä vähän sen uutuusjumpan väärin, nimittäin sen vikan patterin intervallin kesto olikin 75 sekuntia. Mutta tuntui kyllä pidemmältä! :D Huvittavinta oli se, että Antti varoitti mua ennen tuntia että älä telo peukaloos sitten siinä viivajuoksussa, kun se ite muutama vuosi sitten sai peukalonsa nivelsiteet repeemään futisreeneissä kyseisen harjoituksen parissa. Noh, en mä telonu viivajuoksussa, enkä edes peukalooni, mutta mun nimettömän ylin nivel on ihan turvonnut ja musta. :D Emmä tiä mitä mä sähläsin, luulen että siinä on vaan verisuoni muljahtanu huonosti... Joka tapauksessa tunti oli ehkä kovempi kun mä muistinkaan, tai sitten mä tein sen kovemmalla intensiteetillä kuin sunnuntaina. Joka tapauksessa sykemittari väitti maksimiharjoitusta. En tiedä kuinka luotettavana mä pidän tuon sykemittarin palautteita, mutta on ne nyt ainakin suuntaa antavia.

Tänään mun jalkoihin onkin sitten sattunut enemmän kuin laki sallii. Joten lepopäivän merkeissä mentiin ja illalla suuntasin moikkaamaan yhtä kaveria ja heidän pienokaistaan, joka syntyi ihan vasta kolme viikkoa sitten. Töiden jälkeen kävin kaupoilla sen verran, että ostin viemisiksi Ainu -helistimen ja tutteja sekä itselleni hiuspuuteria. Mulla onkin hektinen loppuviikko, sillä lupasin kummipojan 1-vuotis synttäreille tehdä kakun lauantaille. Siksipä ostin myös sokerimassaa kakun koristelua varten sekä synttärilahjan. ;)

Tuliaisia
Lisäksi tarvis ehtiä siivoomaan ja lauantai-iltana tulee kaveripariskunta ja heidän poikansa viettämään meille iltaa ja saunomaan. Tietää siis kokkausta ja Antti on kaiken kukkuraksi viikonlopun ylitöissä, joten siitä ei kauheasti apua ole.. Mutta koska tänään tuli herkutonta ajanjaksoa 30 päivää täyteen, se tarkoittaa sitä, että lauantaina maistuu tällekin tädille synttärikakku! Oikeesti jos mä olisin fiksu, niin mä jättäisin huomiseltakin jumpan väliin ja keskittyisin to do -listaani. Välttyisin aikamoiselta kiireeltä ja stressiltä. Ja jos aikaa jää, niin illalla voisin pinkaista lenkille... Ehkä mä alan sulattelemaan tämmöistä ajatusta.... Tosin luulen että mut löytää spinningistä...

2 kommenttia:

  1. Sen verran meidän pojalla on hiuksia päässä, että olisi se hiuspuuterikin jo mennyt ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, toi on muuten ihan totta! Sitä paitsi mä ostin niitä kaks pulloa, joten toisen olisin ihan hyvin voinut tuoda jäbälle! ;)

      Poista