maanantai 24. helmikuuta 2014

Sunnuntaikeilaus

Sunnuntaiaamuna lähdettiin heti aamupalan jälkeen ajelemaan kohti Tamperetta. Katottiin miesten 50km:n hiihto ja lähdettiin salille. Antilla oli jalkapäivä ja mä heiluin siä muuten. Noh, poljin ensin 30 minuuttia pyörää ja otin siinä kunnon hiet. Sitten kyykkäilin (etukyykkyjä), tein vatsoja, kyykkäilin taas, mutta askelkyykyin ja selkäpenkistä tein alaselkää. Sit poljin taas. Semmonen tunnin verran kestävä sunnuntaitreeni.

Käytiin ruokakaupassa ja sit pyörähdettiin kotona vaihtamassa vaatteet. Antti
lähti Sohoon kattoon jalkapalloo ja mä menin Heidin ja Tunturin kans New Yorkiin syömään.

Annos New Yorkissa

Söin tuommosen sienen jossa oli sisällä chevree ja sit noita pestotomaatteja. Oli kyllä hyvää!!
Meillä oli neljältä varattu rata keskustan uudessa keilapaikassa Space Bowling. Mä oon aivan umpisurkee keilaan, mutta on se silti ihan älyttömän kivaa! Pitäis käydä useammin keilaamassa, kuin kerran kahteen vuoteen. Nimittäin kyllä se sitten alkukankeuksien jälkeen alkoi sujumaan ja sadan pisteen rajan sain just tavoitettua. Noh, hävisinhän mä tytöille ja oon nyt pienen vedonlyönnin jälkeen Tunturille jälkkärin pystyssä. ;) Mutta onneks mä oon hyvä häviäjä, hah! :D

Keilaamassa
No joo. Antti sai futiksensa samoihin aikoihin katottua Sohossa, joten lähettiin kotiin. Naulauduttiin telkkarin eteen kyllä illaksi, kun katottiin se uusin Mission Impossible boxilta. Ne on kyllä viihdyttäviä leffoja, ja mäkin jaksan kattoo yhteen menoon koko leffan. ;) Ei nimittäin mikään itsestäänselvyys. Nukkumaan meninkin jo puoli kympin aikaan ja ennen kymppiä olin jo sikeessä unessa...

Nyt alkoi taas arki ja aherrus! Antti on miten sattuu tän viikon töissä. Tänään iltavuorossa, loppuviikko periaatteessa aamussa, paitsi keskiviikkona (ainakin) se tekee puolitoistakertaisen vuoron. Mä taas oon huomenna koko päivän Mikkelissä työreissussa, joten tämänkin viikko tulee menemään hujauksessa.

Välipalapuuro

Illalla kävin spinningissä hikoilemassa ja nyt täytyy vielä purkaa kamerasta kuvat pois huomista työreissua varten. Onneks mun kotiapulainen oli tehny tänään ihanaa keittoa!

Keittoa <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti