sunnuntai 16. helmikuuta 2014

Ruokaa ja ystäviä. Onneks vähän liikuntaakin. ;)

Sanan varsinaisessa merkityksessä. ;) Nimittäin viikonlopun vietto aloitettiin Ravinteli Huberista, jonne Antin kanssa suunnattiin mun (vähän pitkäksi venyneen) työpäivän jälkeen. Niille jotka eivät Huberia tiedä, niin se kuuluu samaan "ketjuun" Berthan kanssa. Kyseessä on siis (ainakin mun mielestä) ykkösluokan pihviravintola, jossa ravintolaan tulee kokonainen ruho, mistä leikataan sitten paikan päällä pihvit. Tarjolla on mistä valita! Antti otti 450g entrecoteeta ja mä otin 300g iron steak -pihvin. Iron steak on vähärasvaisin vaihtoehto. Joku varmaan pitää entrecoteeta maukkaampana, mutta mä oon lihan suhteen aika nirso, etten halua siitä löytyvän yhtään kalvoa tai vastaavaa.. Määränä 300g kuulostaa valtavalta, mutta ei se oikeesti ollu niin hirvee köntti. "Sidet" valitaan listalta. Antti otti ranskalaiset ja mä otin rakuunaporkkanoita ja maa-artisokkaa. Voi hyvänen aika kun oli hyvää!
Iron steak

Maa-artisokkaa

Porukkaa oli paljon liikenteessä ystävänpäivän kunniaksi. Haettiin takeaway jälkkärikahvit ja suunnattiin bussilla kotiin. Kotona mua odotti pöydällä ihanat kukat. <3 Osaa ne miehet välillä yllättää.

Ystävänpäiväkukat


Otettiin kotoo auto alle ja suunnattiin Kangasalle ystävien luo kisastudioon kannustamaan Suomi voittoon! 

Lauantaina Antti lähti pelireissulle ja mä lähdin jumpalle. Jumpalta pikapikaa kotiin ja Anskun kans Kantriinaan ihastelemaan kevään sisustusuutuuksia. Sitten mulla oli taas kasvohoito. Ultraäänikasvohoito, eli tosi syväpuhdistava käsittely. Hyvästi mustapäät. ;) Sitten poikkesin kaverin luona hakemassa Clarinsin peitevoiteen, kun sillä oli ylimääräinen. Mä inhoon meikkivoidetta, kun se saa naaman kiiltään, niin tuo peitevoide on huipputuote tummin silmänalusiin ja nenänpieliin. Bueno!
Leivoin amerikkalaisen juustokakun sunnuntaita varten jääkaappiin ja lähdettiin toisen ystäväpariskunnan luo Putous -studioon. ;) Meitä hemmoteltiin loistavalla ruualla, jonka kruunasi panna cotta jälkkärinä. Oli ihana ilta ja ihanaa oli viettää ystävänpäiväviikonloppu ystävien kanssa. <3

Panna Cotta


Sunnuntaiaamuna leivoin juustosämpylöitä, käytiin salilla (tai mä kävin spinningissä) ja kokkailtiin. Ihania lohi-mozzarella-tomaatti-tuorebasilika -pihvejä. Tein vielä kinkkupiirakan iltapäiväkahvivieraille. Mun setä kävi vaimonsa kanssa kahvilla ja toi mukanaan lainaan muutaman mun pyytämän valokuvan. Niiden käyttötarkoitus selviää sitten myöhemmin. ;) Mutta on ihanaa nähdä välillä sukulaisiakin! Kyllä me samasta puusta ollaan veistetty, kun huumorintajukin natsaa yhteen. :D

Nyt Suomen peliä vatsat killillään ja valmistautuminen alkavaan työviikkoon. Ystävien treffailut jatkuu viikolla, joten kuinka maltankaan odottaa. <3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti