perjantai 21. helmikuuta 2014

Kiekkoillen kohti viikonloppua

Tänään iltapäivä meni töissä vähän niin ja näin työnteon puolesta, sillä lätkämatsi oli samaan aikaan meneillään ja telkkari oli selän takana auki. :D Luulenpa että aika monessa muussakin työpaikassa on tänään seurattu peliä enemmän ja vähemmän tiiviisti.

Mutta ihanasti katkesi työpäivä puolilta päivin, kun mulla oli lounastreffit Heidin kanssa. Käytiin Comossa syömässä, kun siellä oli Ravintola.fi -kortilla kaks lounasta yhden hinnalla. ;) Mä söin sienirisottoa ja Heidi lihapullia. Mun annos oli ainakín mielettömän herkullinen, eikä  Heidikään pahemmin valittanut. ;)

Sienirisottoa Comossa

Työpäivän jälkeen suuntasin rautatieasemalle, jossa treffasin äitin. Iskä haki meidät junalta, käytiin kaupassa ja nyt vietetään lunkia perjantai-ilta maaseudun rauhassa. Antti liittyy joukkoon myöhemmin illalla, kun pääsee töistä.

Viikonloppu on alkanut mukavissa merkeissä Ruotsin 2-1 voitosta huolimatta. Toivottavasti teilläkin. :) On se Selänne kuinka pappa tahansa, niin aina sitä on ilo katsella ja siitä tulee hyvälle tuulelle! :D

Sitten hei, Kaija Koolta ilmestyi uusi biisi tänään, nimeltään Kuka sen opettaa. Löytyy youtubesta, käykääpä kuunteleen! Ihan hyvä oli, mut mun mielestä ei mitenkää yllätävä biisi, perus Kaijaa! :D
Oisin tähän linkittäny sen, mutta jostain syystä en siinä onnistunut.

Rentouttavaa viikonloppua, mulla taas g-mallin kinkkupiirakka paistumassa, siis gluteeniton versio. ;)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti