torstai 20. helmikuuta 2014

Farkkuostoksille

Niin, kai sinne on suunnattava. Musta on tullut jotenkin todella mukavuudenhaluinen vaatteiden suhteen. Kaivoin keväällä ostamani ja käyttämäni G-Starin farkut kaapin pohjalta, jonne ne jäi, kun alkoi ahdistaan tiukat ja joustamattomat farkut. No joo, ähelsin ne jalkaani illalla, ja tässä tulos.

G-Starit

Noh, kyllähän ne jalkaan meni ja nappi kiinni, mutta voi hyvänen aika nää on tiukat. Mä oon talven yhtinä housuina käyttänyt mustia perus DrDenimeitä, jotka on jotain lastenkokoa, mutta kun ne VENYYY... Ja on siten niin mukavat päällä.  :) Olis vaan pitänyt alunperin ostaa vielä yhtä kokoa pienemmät, sillä niitä on saanut nostella aina ylös. Talvella ne on olleet tosi hyvät senkin takia, että pyörällä töihin tullessa, oon kiskaissut windstopperihousut niiden päälle. Ja toppahousut kovalla pakkasella. Alkuviikosta ne sitten sanoi sopimuksensa irti mun ikuisesta ylöskiskomisestani ja ne vähän niinku repes haaroista. Hups. Ne suuntaa nyt roskiin ja mä lähden metsästään joko samoja, tai sitten vastaavia supermukavia housuja.

Kyllä mä tänään töihin laitoin nää G-Starit, mutta huh, jotenkin lonkkaluiden kohdalta puristaa. Puristiko nää keväälläkin? Toivottavasti. :D Mulla on myös vaalealla pesulla nämä samat farkut, mutta niitä en edes nyt yritä tunkee jalkaani, sillä ne venyy vielä vähemmän. Kyllä ne iltapäivään mennessä alkoi paremmalta tuntuun päällä, kun pääsin alkujärkytyksestä. :D

Tästä motivoituneena lähdin spinningiin. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti