tiistai 29. huhtikuuta 2014

Arkikuvahaaste 5/5

Niin ne viisi päivää on vierähtänyt arkikuvahaasteiden parissa. Näin vappuaaton aattona kunniaksi esittelen tiistaisen arkipäiväni.

Viime yö meni samalla kaavalla kuin mitä eilen alkoi. Nimittäin aivastelemalla. Ihanat koivupölyt ovat täällä taas! Olisin itseasiassa odottanut näitä oireita jo aikaisemmin, mutta vasta eilen sitten alkoi ryminällä. Nyt todella toivon sateita, että alkaisi helpottamaan.

Työpäivä meni normikiireisesti, mutta tänään oli just sellainen päivä että nälkä oli koko ajan! Ihan sama minkä verran lappasi ruokaa suusta alas niin maha kurni.
Töistä kun pääsin kotiin ja sain taas vatsan tankattuja täyteen, keräilin salivermeet reppuun ja lähdin kuntoilemaan! Alkulämmöt tuli otettua jo menomatkalla, kun ihan järkyttävä vastatuuli puhalsi. Muutenkaan tuo mun fillari ei niin mukavasti rullannut eteenpäin..

Mun tuumailijaluonne on päässyt valloilleen tuon fillarin huollon suhteen. Yleensähän mä toimin enkä "kattele", mutta koska mä olen ulkoistanut itseni polkupyörän huollosta, niin en ole saanut aikaiseksi viedä sitä pajalle. Nyt se alkaa oleen niin pahan näköinen ja pitää ikävää ääntä, että pakko nyt viedä se huoltoon.

Muutoin päivässä huvittuneen ilmeen sai meidän takapiha, kun mun hortonomi oli päässyt vauhtiin. Pihassa on nyt laikkuja, joista on kuorittu maata ja nyt niissä on uudet mullat ja nurmisiemenet lannoitteineen odottamassa viherrystä. :) Siitä tulee taatusti hyvä, mutta onhan se aika hauskan näköinen tällä hetkellä. ;)

Nyt mä toivottelen vaan kaikille hauskaa vappua! Älkäähän vilustuttako itseenne ulkona, kun on koleaa keliä luvattu. Huomenna lähtee munkit paistoon.

Arkikuvahaaste 5/5


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti