maanantai 7. huhtikuuta 2014

Lontoo part 3

No niin, vihdoin päästään kolmososan kimppuun matkakertomuksessa. Viikonloppu meni maalla, ystävien luona ja löhötessä. :P No oli siinä vähän lenkkeilyä ja siivoamistakin. Ja äsken tulin Elixiasta jumpalta kotiin. Siitä voisin sen verran vielä mainita, että olin valtavista ennakkoluuloista huolimatta terve selkä -tunnilla. Mun ennakkoluuloissa jumppa oli "mummojen kuminauhan venyttely -jumppaa". :D Mutta ei se ihan sitä ollut. Äärimmäisen hyvää lihashuoltoa ja niska -hartiaseudun kuntoutusta. Mutta ei mun kroppa ihan täysin ole palautunut, sillä sykkeet nousi jopa 173:een tuolla jumpalla! Eli vielä kolmen viikon rauhallisempi meno on aiheellista.

Mutta mennäänpä nyt siihen Lontooseen ja ostoksiin takaisin. :)

Lauantaihan me lähinnä pyhitettiin shoppailulle siellä. Mä lähdin matkaan kovin odotuksin, mutta syystä tai toisesta, saalis jäi aikas niukaksi. Syynä oli lähinnä hinnat. Sillä ei mun luonto antanut periksi ostaa sieltä kalliimmalla kuin mitä täältä tai nettikaupasta saa. Mutta toisaalta yksikään tuote ei jäänyt kaivelemaan mieltä.. Ne Nike Free Run 5:t mä tosiaan ostin Stockmannilta sitten reissun jälkeen, kun ne täällä maksoivat kantisalessa 95€, kun taas Lontoossa ne oli £95, eli euroina noin 120€! Huima ero.

Lopulta Antille löydettiin futiskengät, jee!! Ne tulikin tarpeeseen, kun se menee kesäksi taas pelaamaan parin vuoden tauon jälkeen, ja sen on tosi vaikea löytää sopivia nappiksia. Siispä oli todellinen löytö ne kengät!

Mä ostin kahdet kengät. Heh heh, no ne lasketaan ehkä yhdeksi, koska kyseessä on ihan vaan kesäkengät. Havaianasilta ostin flip flopit ja kangaskengät.



Jep, molemmat tulevat tarpeeseen. Kovat odotukset siis kesäkelien suhteen. ;) Noi kangaskengäthän on vähän kuin Sanukit, mutta enemmän mä näistä tykkään. Nää kengät olivat muuten ihan ensimmäiset ostokset reissulla. Ensin ajattelin että jee, nyt on pää auki. Löytyy varmaan muutakin! :D Noh, ostin mä yhden Niken paidan ja housut. Mutta ne housut on ihanat! Löysin ne Gantilta. Sellaset kesächinot. Istu tosi hyvin jalkaan ja ne on olleet hakusessa jo kauan. :)



Onpas ne ryppyset näköjään. Tosin ei niitä sileiksi oo tarkotettukaan. :) Mutta nuo on ihanat! Todellinen löytö. Sen lisäksi mä rakastan sitä, kuinka mm. Gantilla nuo tuotteet pakataan paperiin ja sitten vasta kassiin. Arjen ylellisyyttä. :) Sen lisäksi kuitille on oma pahvinen taskunsa. Huippua!

Housut paketissa
Siinäpä ne ostokset oikeastaan olivatkin. Mutta eihän se määrä, vaan laatu. ;)

Sunnuntaina sen futispelin jälkeen käytiin vielä Harrodsilla, mutta sieltä ei tarttunut muuta kuin kummitytön 1-vee synttärilahja. ;) Harrods itsessään on näkemisen arvoinen paikka, vaikka mitään sieltä ei ostaisikaan. Se on ihan valtavan suuri ja sieltä saa varmaan ostettua vaikka norsun. Eli valikoimaa on!

Näillä eväillä arkeen kiinni. Ja hei, keskiviikkona alkaa hullut päivät! ;) Tosin hiukan olin pettynyt kuvastoon. Ei oikein itseäni sytyttänyt... Mutta täytyy sinne ihmispaljouteen silti mennä, edes kuuntelemaan niitä vanhojen pappojen torvisoittokuntaa. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti