perjantai 21. maaliskuuta 2014

Nike Freet. Ainakin melkein.

Eilen mun jalat joutui jälleen koetukselle, kun pyöräilin töistä pienen lenkin kautta kotiin. Vastatuuli ja lumipyry söi aika huolella voimat jaloista, mutta pääsin kuitenkin ostamaan työkaverille lahjakorttia Tampereen Kiipeilykeskuksesta. Niin, just sieltä missä pari viikkoa sitten itse olin kiipeämässä. Kerättiin töissä pieni kolehti läksiäislahjaa varten, ja kun mä sain rahat käyttööni, en käynyt tyypillisesti pitkäripasessa, vaan halusin antaa urheilullisen läksiäislahjan. Sitä paitsi kyseinen tyyppi harrastaa muutenkin kiipeilyä...

Kotiin päästyäni olin nälkäkuoleman partaalla, joten en todellakaan tyytynyt vain välipalaan, vaan söin heti kunnon ruokaa. Jauhelihakeittoa. Hetken sohvalla löffäiltyäni, puin kunnolla päälle, vedin pipon korville ja lähdin lenkille. Niin siis korostetaan nyt, että kävelylenkille. Tunnin painelin meneen metsäpolkuja ja katuja kauheessa lumipyryssä. Tää on nyt selkeesti liikuntamuoto, joka ei syö mun voimia vaan virkistää mukavasti! Eteisessä Antin kanssa läpystä vaihto, ja se meni reeneihin.

Eiliseltä lenkiltä

Mun lenkkarit on Asicsen Nimbukset, jotka hivenen liian leveästä lestistä huolimatta on olleet tosi hyvät juoksukengät! Oon nyt vetässy samat lenkkarit jalkaan kävelylenkeillä niin kappas, joka kerta pukkaa rakkoa  kantapäihin. Bongasin sitten tänä aamuna Aamulehdestä Stadiumin mainoksen, että joku hypersupertarjous olisi Niken Free Run 5:sta. Mulla on kolmoset jumppakenkinä ja oon tykänny ihan älyttömän paljon. Joten mä marssin töiden jälkeen Stadiumiin hakemaan itselleni kävelyyn soveltuvat tossut! Tai tarkoitus oli, mutta ne oli kuulemma myyty aamulla puolessa tunnissa. Höh. Aion ostaa sellaiset silti ihan lähiaikoina.

Koskarissa treffasin myös iskän, joka oli tulossa hierojalta ja odotti äitiä Helsingistä. Mamma kävi ostamassa jotain hiustököttejä siitä kampaamotuotteiden outletistä ja hyppäsin sitten niiden jousille ja mentiin ruokakauppaan. Kaupan jälkeen kahviteltiin meillä ja Antti lähti sinne lätkämatsiin. Porukoiden lähdettyä en epäröinyt vetäistä lenkkikamoja niskaan. Tunnin lenkki aivan erilaisessa säässä kuin eilen! :D


Tämän päivän lenkiltä :)




Kotona en sitten muuta ehtinytkään tekeen kuin ruokaa ennen kuin Anttikin jo kotiutui. Ihanaa, viikonloppu! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti