keskiviikko 5. maaliskuuta 2014

Neitsytmatka vaatekutsuille

Eilen oli ihan älyttömän liukasta aamulla. Selvisin kumminkin kyntämättä maata, pelkillä sivuluisuilla. Olis varmaan kantsinu lähtee Nopsalla, kun siinä olis ollu nastat edessä.. Mietin vaan kauhulla niitä, jotka lauantaina vaihtoivat kesärenkaat alle...

Töiden jälkeen kiiruhdin kotiin syömään välipalapuuroa ja pakkaamaan salikamat. Lähdettiin Antin kanssa salille. Tai mä menin spinningiin vetäseen viikon rankimman reenin (huh!) ja Antti jäi salille. Noh viikon rankin, jos lauantaina en mee kahden tunnin spinning -maratoniin. Voi olla kyllä että menen, kun Antillakin on pelejä silloin.

Salilta kävelin kotiin kaupan kautta (muistin laittaa lenkkarit niin en saanut rakkoja), kun Antti lähti raveihin. Banaania, rahkaa, raejuustoa, mölleriä ja sinkkiä. Nyt on sellanen vitamiiniarsenaali käytössä ruokavalion tukena, että ei pitäisi pöpöjen iskeä! Muuten ihan normipäivä, perus arkitouhuja. Mut oikeesti se on just parasta, mä oon rutiinien orja. Kun kaikki on selvää ja suunniteltua, niin mielikin on rauhallinen. :) Illan kruunasi facebook -keskustelu Afrikassa asuvan ystävän kanssa. Pitäis saada laitettua se skype koneelle....

No tänään sitten se koitti, otsikon mukainen kokemus. Mä en oo oikeesti koskaan ollut vaatekutsuilla. Jotenkin mä oon (onnekseni) onnistunut aina välttämään ne. Kerran oon ollu meikkikutsuilla ja kerran tupperware -kutsuilla. Molemmat jäivät mun puolesta samalla kertaa viimeisiksi. Ei oo yhtään mun juttu päivitellä kovaan ääneen kuinka joku muovikippo on mullistanut mun elämän. Joo, no thanks. Mutta vaatekutsuille mä annoin mahdollisuuden, koska mun hyvä ystävä järjesti ne hyvällä mainospuheellla: "Aino sun ei oikeesti tarvi ostaa mitään, mut tuu kahville." :D Kyseessä oli kaiken kukkuraksi lähinnä lastenvaatekutsut, joten mä todella menin avoimin mielin ja ennen kaikkea moikkaamaan ihanaa kummityttöäni. <3 Tsekkasin etukäteen netistä Me&I -malliston, ja bongasin sieltä itselleni kyllä kivat yoga pantsit. Siis hahhah, en sieltä lastenvaatteiden puolelta. On niillä vähän mallistoa naisillekin. Noh, joka tapauksessa mä sitten tilasin nämä yoga pantsit ja odotan niitä innolla! Muutenkin kutsut oli positiivinen kokemus! Voin harkita jatkossakin. ;)

Viikonloppua silmällä pitäen ostin neilikoita (mun lemppareita) ilostuttamaan kotiin. Sanoin Antille et nää voi olla sit naistepäivänkukat! ;)

Neilikat<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti