keskiviikko 19. maaliskuuta 2014

Mainosten uhri

Mä oon oikeesti yrittäny vähentää liikunnan lisäksi myös vapaa-ajan menojani ihan vain ollakseni paikoillaan. Tämä oli siis pohjustus siihen, kun kerron että eilen olin siellä ja tänään täällä ja ja ja... Mutta oon oikeesti vähentänyt!

Ensimmäisenä kerron maanantain viikon ostoksestani! Käytiin Antin kanssa Citymarketissa maanantaina kun se osti sieltä liput itselleen ja pojille perjantain lätkäpeliin. Poikettiin sitten samalla siinä kaupan puolella hakemassa jotain perustarvikkeita. Mutta koska mä olen innokas sisustusblogien ja muiden lukija, niin bongasin paljon kehutun aineen, Universal Stonen. Sitä hehkutettiin, että sillä lähtee kaikki sellainenkin, mikä ei välttämättä edes ihmesienellä lähde. Öö, mainosten uhrina pakko oli munkin sellainen hankkia. Ja sitä paitsi, nyt kun en käy urheilemassa, mä kiinnitän ihan erilailla huomioo kaikkeen turhaan, esimerkiks saunan lasioven kalkkipilkkuihin ja rosterisen tiskialtaan kiillottomuuteen. CIFiä mä oon tähän mennessä käyttäny paljon siivouksessa ja käytän kyllä jatkossakin, mutta vitsit toi Universal Stone on kova juttu! Nyt mä haluan testata sitä ihan kaikkialle. Kyllä kiiltää! Mä en oikein edes tiedä mitä se on, mutta sitä mainostetaan hapottomana, iho- ja ympäristöystävällisenä luonnontuotteena. Hintaa oli rapiat 16€, mutta kyllä se kestääkin kauan. Hyvä ostos! :D

Universal stone


Tiistaina Antti lähti raveihin ja heitti mut samalla siksi aikaa ystävälleni JR:lle. Käytiin vaunulenkillä matkaseurana pian vuoden täyttävä pikku-M! Tunnin happihyppely raittiissa ulkoilmassa ja harvinaisen hyvässä seurassa oli kyllä terapeuttista. ;) Lenkkarit vaan oli lenkin jälkeen ihan märät, kun sitä lunta sitten tuuppas ihan kunnolla. Mutta eipä tuo haittaa!

Tänään taas lähdettiin mun töiden jälkeen mun kummitädille iltakahville. Ihana kummitäti ja ihana Emmi-serkku! Ootte ihan parhaita. Illan sai taas nauraa vedet silmissä, katsella valokuvia ysärimuotia ihastellen ja päivittää kuulumiset. Kotiin tultiin vasta tunti sitten. Huippu yllätys odotti postilaatikossa, kun sinne vasta kurkistettiin äsken.

Liput valmiina koitokseen :)

Kyllä vain. Reilu viikko ja meitsi istuu stadionilla. ;)

Hejj, huomenna torstai ja nassut kohti loppuviikkoa! Jee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti