tiistai 12. marraskuuta 2013

Lindströmmiä ja pallojumppaa

Maanantaiaamuna mulle tuli ihan hullu kiire, kun aikaa söi mun hiusten kesyttäminen. Se kostautuu mulle joka kerta, kun meen märillä hiuksilla nukkumaan. Silloin ei auta kuin kastella hiukset ja föönata tököttien kanssa. Nyt se vaan oli extrasti hermoja vaativaa touhua, että sain ne myötäilemään maan vetovoimaa.

Työpäivän jälkeen mä kiiruhdin kotiin keräilemään jumppakamoja, kun mulla oli spinningtreffit ystäväni J:n kanssa. Siis sama kaveri, jonka luokse mä kahden vuoden tarkan tuumailun jälkeen pari viikkoa sitten vihdoin sain aikaiseksi mennä kyläilemään. Voi että, tosi kova Markun spinning mahtavassa jumppaseurassa, oli kyllä sielun- ja ruumiinhoitoa parhaimmillaan! J oli ensimmäistä kertaa Markun tunnilla ja se syttyi kanssa ihan täysillä siihen.

Tänään toi sadepäivän harmaus imas mut mukaansa ja olin ihan apea ja väsynyt koko päivän. Oon pitkään jo puhunut siitä, miten nopeasti työpäivät menee, niin tänään siitä ei ollut tietoakaan. Tuijotin kelloa miljoona kertaa ja tuntui siltä, ettei se liikkunut ollenkaan eteenpäin... Tänään just oli sellanen fiilis, että kotisohva ja telkkari houkutteli treeniä enemmän, mutta otin kumminkin itseeni niskasta kiinni ja menin jumpalle. Salilla en ominpäin olisi saanut tässä mielentilassa mitään aikaiseksi ja kotonakin olisin vaan kiukutellut. Siispä jumppa oli houkutteleva vaihtoehto. Eilisen rankan spinningin jäljiltä tänään ei pyöräily maittanut, joten menin fitball -jumppaan. En edes muista koska viimeeksi kyseisellä tunnilla olisin ollut! Muistin oikein, että vatsalihakset sillä tunnilla tulee tehokkaasti treenattua, mutta muuten se ei kyllä ollut mun makuuni. Kaipaan kovempaa menoa ja valtoimenaan valuvaa hikeä! Mutta ihan hyvä jumppavaihtelu tähän plaah -fiilikseen. Huomenna on lenkkipäivä, kun illalla tulee lapsuudenystäväni perheensä kanssa kahville, niin en jumppailemaan ehdikään. Huomenna selviää samalla, että mitä tuo sääri tykkää juoksemisesta, olen nimittäin pitänyt juoksutaukoa tarkoituksella. Muutaman juoksuaskeleen tämän päivän jumpalla otin, eikä se hääviltä tuntunut. Saattaa huomenna joutua puremaan hammasta lenkillä...

Mun piti tehdä amerikkalainen juustokakku tänään huomista varten, mutta miehet... Antti oli ostanut ruokakermaa vispikerman sijasta. Siispä tyydyn joulutorttuihin. En jaksanut enää lähteä kauppaankaan. Mutta ruuaksi tein lindströmminpihvejä ja perunamuusia! Olipas pitkästä aikaa ihan huippuhyvää. Mä oon nyt jotenkin syttynyt tuon punajuuren käyttöön...

  
Kasa lindströmmejä
Nyt mä meen nukkumaan ja toivon huomisen päivän olevan virkistävämpi. Ainakin illasta tulle vieraiden myötä tosi kiva!

Mukavaa viikon jatkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti