sunnuntai 10. marraskuuta 2013

Isänpäiväviikonloppu

Perjantaina mulla meni töissä vähän pidempään, mutta kotiin päästyäni mua odotti pöydässä valmis ruoka. Iskäkin oli meillä, kun äitillä oli keskustassa kampaaja. Armahdin Antin perjantai-illan ruokakaupparuuhkalta ja hyppäsin porukoiden jousille ja lähdettiin Prismaan. Käytiin äitin kanssa ohimennen Silmäasemalla tsekkaamassa simälasitarjonta, kun molemmilla on rillien uusiminen ajankohtaista.


Silmälasivaihtoehto

Jotain tuon suuntaisia mä ajattelin. Mutta täytyy joku päivä ja lähtee sovittelemaan kehyksiä (ja kyselemään tarjouksia) eri liikkeisiin.

Lauantaiaamu mun kohdalla näytti tältä:

Ihana aamu <3
Aamupala kaikessa rauhassa, pannulllinen kahvia ja Sport. Aivan mahtavaa. Antti nukkui pidempään, kun sillä oli yövuoroviikon jälkeen vähän unirytmi hakusessa. Sitten mä lähdin salille polkeen kuntopyörää, tekemään vatsoja ja lopuksi puolikkaaseen spinningiin. Sitten kotiin, kun sisko tuli valmistautumaan kampaajan jälkeen meille, kun ne meni miehensä kanssa häihin. Samalla me saatiin kummityttö Anni yökylään.

Mentiin käymään Antin porukoilla ja sit lähdin Annin kanssa leffaan iltapäivänäytökseen katsomaan Turbon. Oli ihan kiva animaatio, etenkin noin 3D:nä. Tirskuttiin Annin kanssa molemmat. ;)
Leffan jälkeen tyttö totes mulle: "Elokuva oli tosi hyvä, mutta silti ihan parasta on se, että mä pääsen teille yökylään." Voih, kummitäti liikuttui.

Leffakaverit
Kotona me mentiin saunaan ja ilta herkuteltiin, tietenkin. Tyttö oli innoissaan meidän iPadistä, voi tätä sukupolvea. Ei paljon meidän lapsuudessa tuommoisia leluja ollut! :D Puoli kymmeneltä nukahdettiin, kun oli ensin ajettu Antti sohvalle nukkumaan.

Tänään aamupalan ja lastenohjelmien jälkeen me lähdettiin Orivedelle. Vietiin Anni kotiin viettämään omaa isänpäivää ja antamaan isille lahjan ja kortin. Me lähdettiin meidän porukoille syömään. Käytiin hautausmaalla viemässä Antin vaarin haudalle kynttilä ja sitten käytiin kahvilla vielä Antin mummulla ja papalla. Kotiuduttiin viiden aikaan. Illalla mä leivoin ciapattaa kotona. Kyllä perhe M, mä lupaan leipoo tammikuussa sitten Lapissakin näitä taas! ;)

Ciapattaa
Kivaa sunnuntaita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti