lauantai 25. tammikuuta 2014

Kuka sanoi että riisipuuro ja kaneli kuuluu vain jouluun?! ;)

Perjantaiaamu lounaan jälkeen, kun taittui iltapäiväksi, mun mielen valtasi riisipuuro. Joo, kyllä vain. Mä laitoin Antille viestin, että onnistuisiko mitenkään kun pääsee kotiin! :D


Ja onnistuihan se. Mua odotti välipalaksi riisipuuro! Päälle vähän kanelia ja nomnom. Oli huippua! Sit lähdettiin salille. Mä kävin jumpalla combatissa, nyrkkeilemässä ja potkimassa. Hyvin kulki riisipuuron voimalla! Sitähän mä söin sitten lisää illalla ja loput seuraavana aamuna!



Riisipuuron lisäksi mua odotti kukat keittiön pöydällä. Tosin nämä oli kotoisin Antin työpaikalta, kun sille tuli firmassa pyöreitä täyteen!

Perjantai meni kotona telkkua katsellen ja pähkinöitä napostellen.

Lauantaina herättiin aikasin. Riisipuuroa nassuun ja tyynyt, peitot sekä petari pihalle tuulettumaan koko päiväksi! Antti heitti mun spinningiin ja se itse lähti pelaan. Pyöräilytunnin jälkeen availin jalkoja pitkään pilatesrullalla ja venyttelin.


Salilta mä lähdin sitten kohti keskustaa. Välipalaksi vetäsin profeelin bussipysäkillä, kun aamupalastakin oli kulunut jo monta tuntia. Menin kosmetologin käsittelyyn. Mulle tehtiin ultraäänikasvohoito, eli hyvästi mustapäät! :D Ai että kuinka kirkastuikin iho. Taidan ottaa oikein tehohoitojakson ja käydä parin viikon päästä uudelleen. Mulle tuli uutena tietona, että proteiinipitoinen ruokavalio aiheuttaa mustapäitä...

Hain Sokokselta Cliniquen puuterin. Mulla ei aiemmin oo ollukaan sitä, mutta mun kaveri suositteli sitä mulle. Se on väritön (sopeutuu ihon väriin), joten se on aina oikean värinen; niin ruskettuneella iholla kesällä, kuin kalpealla nassulla talvella. Kerron sitten käyttökokemukset!

Antin pelien jälkeen käytiin ruokakaupassa ja sit rauhoituttiin kotona. Paistettiin pihvit (mums) ja illaksi tehtiin hedelmäsalaattia sekä rahkaa mustikoista ja mansikoista. Käytiin saunassa ja naurettiin Putoukselle! :D On kyllä huippuhyvä kausi siitä tänä vuonna. ;) Nyt sattuu mahaan tää kauhee syöminen....

Ps. Ootteko kuunnellut jo Brädin Hätähuuto -biisin? On kyllä hyvä. Jää soimaan päähän....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti