maanantai 13. tammikuuta 2014

Vyöhyketerapiaa

Herkuton jatkuu. Viikko jo takanapäin! Tosin sallittuja pähkinöitä on tullut kyllä syötyä paljon, mutta nehän terveellisiä. ;) Joku voisi tähän todeta että joo, kohtuudella...

Eilinen oli pelottavan tehokas päivä ollakseen maanantai. Aamulla kun pyöräilin töihin, meinasin menettää hermot jäiseen polkupyörään. Oli kyllä valtavan kankea, mutta eipä kylmä tullut matkalla. Maanantainen suurin riemunaihe  oli, kun työpaikan ovesta astuin pihalle ja tajusin olevan valoisaa! Mieletön tunne, eikä koko kotimatkan aikana tarvinnut laittaa pyöränlamppua päälle.

Söin kotona edellisen päivän uunilohta, joka sitten myöhemmin kostautui jumpalla, kun potki takaisin hyppiessä. Mulla oli J:n kanssa jumppatreffit ja me käytiin stepissä. Sen piti tuoda mulle luettavaksi Twilightit, mutta siinä höpötellessä ne kirjat jäi sen kassiin. :D Hah.
Mä sitten kotiin päästyäni tuumailin, että mitä mä alan nyt iltaisin lukemaan ennen kuin saan J:ltä ne kirjat... Kaivoin kirjavitriinistä uudelleen Fifty Shades Of Grey:t! Juuri sain vikan osan luettua, mutta sarjan ollessa niin koukuttava, aloin lukemaan sitä uudestaan.



Fifty Shades of Grey on siis tämä kohutrilogia, joka on jakanut mielipiteet laidasta laitaan. Lauantaina juuri tyttöjen kanssa kahvilla ollessamme puhuttiin tästä, ja yksi kirjoja lukenut ei tykännyt yhtään. Mä taas oon aivan koukussa muutaman muun ystäväni ohella. Hesarissa oli ilmeisesti joku kriitikko (?) haukkunut tämän kirjasarjan ja todennut, ettei kenenkään pitäisi koskaan lukea tätä. Noh, en ole samaa mieltä, sillä eikös minkälainen kirjallisuus tahansa avarra katsomusta... Tiedä häntä, mutta mä suosittelen kuitenkin! En kyllä kaiken herkimmille tyypeille, sillä mullakin korvat välillä punoitti kirjaa lukiessa! :D Tää mun Grey -villitys on saanut mut kaivamaan Spotifysta kyseisen soundtracin kovalle kuuntelulle.

Tänään mä kävin lunastamaan anopilta saadun joululahjan töiden jälkeen. Kävin nimittäin vyöhyketerapiassa. Se vasta oli mielenkiintoinen ja mieluisa kokemus! Menen kyllä uudestaan. :) 
Wikipedia sanoo näin: "Vyöhyketerapia (ts. refleksologia) on uskomuslääkintää, jossa ihmistä hoidetaan painelemalla kehossa uskomuksen mukaan sijaitsevia heijastepisteitä. Vyöhyketerapeutti käsittelee joko pelkästään jalkaterien heijastepisteet tai koko kehon heijasteet (myös kädet, korvat, kasvot ja keskivartalo)."
Minun kohdalla vyöhyketerapeutti kävi korvat ja jalat läpi. Valtavan rentouttavaa ja nyt jalkoja kihelmöi. :) Moni on saanut apua erilaisiin vaivoihin juuri vyöhyketerapian avulla. Suosittelen kokeilemaan!

Pukekaahan lämpimästi. Nyt nautitaan paukkupakkasista ja talvesta! Pipo vaan korville ja menoks. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti