keskiviikko 8. tammikuuta 2014

Home Sweet Home! <3




Reissusta rähjääntyneenä päästiin kotiin aamuyöstä lauantaina. Takamusta särki niin, ettei meinannut uni silmään heti tulla. Sitä se pitkä istuminen teettää..
Lauantaina herättiin kumminkin ajoissa, kun Antti lähti pelaan ja mä kävin alennusmyynneillä. Lauantai-ilta oli rauhallinen; käytiin saunassa, syötiin kasvissosekeittoa koko päivän (!!!) ja mentiin ajoissa nukkumaan. Kasvissosekeittoa siksi, että tuli syötyä pitsaa ja muuta raskasta sen verran tuolla Lapissa, että kevyt ruoka oli todella tervetullut!

Sunnuntaiaamuna mä kävin spinningissä hikoilemassa. Ylläolevat kuvat ovat sunnuntai-iltana otetut, kun kaveripariskunta (A&T) tuli saunomaan ja katsomaan Suomen peliä! Ja kyllä siinä lentopalloakin tuli katsottua. Mä olen niin tyytyväinen noihin Riviera Maisonin rottinkisiin katelautasiin; ne sopii niin hyvin noiden meidän Pentikin lautasten kanssa!

Sunnuntaina teema jatkui... Kävin nimittäin aamun power -jumpan jälkeen kaverin kanssa Lempäälässä Vaihmalan hovissa alennusmyynneillä. ;) Siellä oli kaikki Riviera Maisonin ja Lexingtonin tuotteet -30%! Ja kyllä, siellähän oli vaikka mitä! Aivan ihana putiikki, suosittelen käymään! Meillä on RM:n yksi yöpöytä ennestään. Itse asiassa se on ostettu vuosi sitten Ylläkseltä yhdestä sisustuskaupasta, jota tänä vuonna ei sitten enää ollutkaan! Mikä pettymys!
Siinä ostosharkintakahvia juodessa soitin Antille, että mittailee vähän meidän makkaria, jos kääntäisi sängyn toiselle seinälle, niin mahtuisiko toinenkin yöpöytä sinne.. Nyt se oli nimittäin alessa! No miehet, ei se ihan tajunnu miten mä sen sängyn ajattelin kääntää, niin mittasin sen itse kun pääsin kotiin. ;)
ostin kyllä Riviera Maisonin aivan ihanan avainnaulakon!

 

Kotona mittailtiin ja lopulta siirrettiin sänky. Toinen yöpöytä olis niin täydellinen sinne! Eihän siinä auttanut muu kuin startata auto kohti Lempäälää uudestaan! Joo, sain mä vähän silmien pyörittelyä osakseni, mutta kyllä kummasti viimeisen alepäivän ostos kelpasi. ;) Mä laitan joku päivä kuvaa tuosta makkarista! Oon niin tyytyväinen. :)


Lauantain paras vaatelöytö oli Leviksen pitkä villatakki, jossa on jopa 80% villaa! Laatuvaate puoleen hintaan! Fotoo tulee siitäkin jossain vaiheessa. :)

Huomaa muuten hyvin tuon eron kuvanlaadussa; ylimmät kuvat on järkkärikuvia ja muut kännykällä otettuja...

Eilen mä kävin "uutuus"jumpalla Elixiassa. Cardio Combat on tullut takaisin ohjelmistoon ja voi että, kyllä sitä olikin ikävä! Se on sellainen tunti jossa on sarja potkuja ja nyrkkeilyiskuja. Aerobinen vuorottelee lihaskunnon kanssa. Aivan ihana hikitunti! Viimeisen yhdentoista päivän sisään mulla on ollut yksi lepopäivä, ja kaikkien treenien jälkeen sykemittari on takonut maksimiharjoitusta. Ei hyvä. Mun lihakset on ihan megajumissa, joten jätin tänään suosiosta urheilut väliin!

Huomenna sitten taas spinningiin uusin voimin!

Kivaa loppuviikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti