maanantai 28. heinäkuuta 2014

Viimeiset lomapäivät..

Arki on jo ihan nurkan takana, kun torstaiaamuna suuntaan töihin. Pehmeä lasku sinänsä, kun sitten pian on jo viikonloppu. Mä oon tällä viikolla kierossa olevaa sisäistä lomakelloani koittanut kääntää, ja oon herännyt vähän aikasemmin. Jumpalla, lenkillä ja salilla oon käynyt. Säät tosin on olleet aika tukalat lenkkeilylle...

Ai niin. Yksi tuttavuus on tullut nyt testattua pariinkin otteeseen. Viime torstaina jumpan jälkeen suuntasin Heidin ja Tunturin kanssa Ratinassa olevaan Little Joe -ravintolalaivaan. Tytöt on käyny siä ennenkin, mutta mulle tämä oli ihan uusi. Ja vitsit kuinka tykkäsin! Söin serranokinkkusalaatin ja hyvää oli.

Little Joen salaatti nro 1

Siellä oli juuri sillä kerralla livemusiikkia, aurinko paistoi ja Tampere näytti parhaimpia puoliaan. :) Lauantaina otettiin uusiksi, kun roudasin Antin sinne syömään myös. Sekin tykkäsi! Eli suosittelen lämpimästi!

Viikonloppu kului tapansa mukaan hujauksessa. Joukkoon mahtui mm. pienen neidin 5-vuotis synttärijuhlat sekä mökkeilyä. Lisäksi käytiin kunnon maalaismarkkinoilla hikoilemassa! :D

Huomisen aion aloittaa aamulenksulla kun keli luulatavammin on suotuisampi sille touhulle. Huomiselle on tiedossa myös shoppailua, keilausta ja sokeroinnissa käyntiä.
Mun iho on muuten alkanut nyt raskauden aikana kuivumaan ihan hirveesti. Öljyän, rasvaan, öljyän, rasvaan... Eiköhän se tästä...

Ps. Tänäänkin upposi yli 4 litraa vettä. Ja varmaan olis enemmänkin mennyt.. Helle + hikoilu = armoton jano.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti