keskiviikko 23. heinäkuuta 2014

Helteinen heinäkuu

Ei ole voinut kyllä lomakeleistä valittaa. Mutta kyllä mä lähetän sympatiat kaikille viimemetreillä raskaana oleville.

Maanantai ja tiistai me oltiin Antin kanssa maalla. Tai noh, Anttihan aloitti työarkensa jo. Käytiin mustikkametsällä Heidin kanssa heti maanantaina. Tai oikeastaan ihan vaan metsällä, koska ei me saatu mustikoita kuin aamupuuroon tarvittava määrä.. Mutta tulipahan parannettua maailmaa ja metsässä samoaminen on rentouttavaa. Etenkin jos itikat ja paarmat tajuavat jättää rauhaan. Heidin ne tajuskin jättää rauhaan, mutta mä olin kyllä aika tikattu.

Tiistaina Antti lähti mato-ongelle mun serkun ja hänen poikansa kanssa, ja mä jäin serkun vaimon sekä tätini kanssa haaveilemaan sisustusjuttuja. Illalla tulin junalla takaisin Tampereelle.

Meidän takapihan ruusut kukkii ihanasti!

Kukkaloistoa:)

Tänään me käytiin Lähi-Tapiolasta ottamassa vauvavakuutus pienokaiselle. Nyt on ruksi yhdessä to do -listan kohdassa. Yhdessä tärkeimmistä. Me ei lähdetty kilpailuttaan vakuutusyhtiöitä, vaan otettiin vakuutus sieltä missä meidän kaikki muutkin vakuutukset on. Sitä paitsi me ollaan oltu tosi tyytyväisiä Lähi-Tapiolaan.

Vakuutusyhtiöreissun jälkeen poikettiin Silmäasemalla katsomassa aurinkolasialea, ja kyllähän sieltä tarttui mukaan huikeat Ray-Banin Aviatorit persikan värisillä linsseillä!

Äsken tulin Elixiasta jumpalta ja istahdin pihalle nauttimaan vielä kelistä vesipullo seuranani.

Muistakaahan juoda näillä helteillä hyvin, niin ei iske uupumus ja huono olo. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti