sunnuntai 26. lokakuuta 2014

Vauvakutsut

Hah joo, lupasinkos mä teille jotain kuvamateriaalia operaatiosta lipaston tuunaus? Noh, siinähän kävi vähän niin, etten päässy vielä edes hiontavaiheeseen. Jaiks. Mutta sisällön sain tyhjennettyä varastolaatikoihin, ja laatikoiden varastoinnin delegoitua eteenpäin. Mutta alku se on sekin! Eli siitä roinan lajittelusta nyt en kuvia viitsinyt ottaa...

Kuvamateriaali keskittyykin sunnuntaihin, kun mut yllätettiin perinpohjin!
Tultiin Antin kanssa sunnuntaina Tampereelle siten, että oltiin heti kahdentoista aikaan ruokakaupassa. Olin sopinut Heidin kanssa, että me mennään lenkille kahden maissa. Lähdettiin lenkille, tai mun kohdalla se välillä oli lyllertämistä, ja parannettiin vähän maailmaa samalla. Käveltiin varmaan reilu tunti ja tultiin takas meille. Mä en ottanut edes avaimia kannettavakseni, kun Antti jäi kuitenkin kotiin. Soitin ovikelloa ja Antti tuli avaamaan oven. Jäin niille sijoilleni tuijottamaan kenkävuorta eteisessä..... Mahtoi kuulua raksutus mun päästä, kun kelasin että mitä nyt tapahtuu, enkä kengistä yksiäkään tunnistanut omikseni. Heidi mut tuuppasi eteiseen ja akkalauma, siis maailman parhaat ystäväni, tuli makkarista esiin ja huusi "YLLÄTYS!" :D Olin kyllä aivan hämilläni! Antti toivotti kivaa iltaa ja hävisi. ;) Pöytä oli katettu, siinä oli ruusuja ja tarjottavaa. Oli kakkua ja donitsia. En mä voinut kuin ihmetellä! Mun ihanat ystävät oli järjestäneet vauvakutsut. <3

Masuasukki -kakku <3

Ruusuja...


Sain lahjakortin Polarn o Pyret:lle, juotiin glögiä ja höpötettiin. Voiko ihminen ihanampaa sunnuntaita viettää? Mun mielestä ei.


...sekä lahjakortti Po.pille. :)

Kiitos teille, jotka pääsitte paikalle! Ootte huippuja. Ainut kysymys jäi leijumaan ilmaan, etätä kuinka hyvin mua voidaankaan huijata?
 
Viikonloppu meni siis nopeasti, niin kuin tapana on, mutta silti oikein rentouttavissa merkeissä. Vauva on todella aktiivinen tapaus, ja mun maha hytkyy puolelta toiselle vähän väliä. Eipä tarvitse ainakaan suorittaa liikkeiden laskentaa... :)

Mahtavaa alkanutta viikkoa kaikille. Mulla se ainakin alkoi hymy korvissa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti