keskiviikko 10. syyskuuta 2014

Selkäkipuja ja pitkiä yöunia...

No huh, monen päivän hiljaiselon jälkeen ajattelin tulla päivittämään kuulumisia. Oikeastaan yksi syy hiljaiseloon on ollut raihnainen akka. :D

Viime perjantaina mun olkapää alkoi työpäivän aikana kipuilla. Se menee jotenkin lukkoon tuosta solisluun kohdilta ja on todella kipeä. Luulen, että osasyy löytyy tuolta lapaluiden tietämiltä, kun on selkä niin jumissa. Viikonlopun irtiotto toimistotuolista ei kuitenkaan tuonut minkäänlaista helpotusta oloon, joten sunnuntain salireissulla sain urheiluhierojalta varattua maanantai-illaksi ajan. Hieroja totesi saman kuin Antti, oikea lapaluu ei nouse yhtään verrattuna vasempaan. Ihan megajumit. Myös mun rintalihakset hierottiin auki, jotka kiristivät puolestaan toiseen suuntaan.. Koko oikea olkapää työntyy enemmän ja enemmän eteenpäin, ja hieroja ehdottikin kinesioteippausta oikean asennon ylläpitämiseksi. Yritän kuitenkin ensin kuminauhalla jumpata sitä ja venyttää, josko se auttaisi. Vielä ei ole minkäänlaista helpotusta kyllä tuntunut, joten Antti varasi mulle huomiseksi uuden ajan. Ai niin, nythän en normaalilla hierontapöydällä maannutkaan tuon vatsan takia, vaan hierojalla oli sellainen tuoli, jossa olin vähän niin kuin polvillani ja nojasin rintakehällä eteenpäin. Se oli todella hyvä, ja siinä pystyi olemaan täysin rentona. Jää nähtäväksi auttaako toinen hierontakerta....

Muuten tuo viikonloppu meni ihan mukavasti selkä- ja hartiakivuista huolimatta. Antti piti lauantaina kavereilleen saunailtaa, mä kävin sokeroinnissa ja menin iltapäivällä Heidille. Me käytiin Kaupin metsässä lenkillä, katsottiin Suomen lentopallopeliä sekä Uuno armeijassa -leffaa. Vähän kokattiin, syötiin ja juoruttiin.. Meni oikein mukavasti lauantai! Illalla kun menin kotiin, niin ukoilla oli vielä illanvietto meneillään. Pääsin siis suoraan siivoamaan keittiötä, teippaamaan serkkupojan sormea ja vaihtamaan kuulumisia. :) Ilmeisesti ihan mukavaa niillä oli ollut!

Sunnuntain marjapiirakka.


Mä oon tällä viikolla mennyt nukkumaan jo ennen yhdeksää. Jostain syystä oon ollut todella väsynyt, eikä unta ole paljon tarvinnut odotella.. Tuskin tänäänkään, sillä takana on rentouttava mammajooga. Nyt siinä oli uusi ohjaaja edellisen jäädessä äitiyslomalle. Tykkäsin kovasti! Jooga oli nyt vähän jumppamaisempi, mutta silti siitä jäi hyvin rentoutunut olo. Rentoutunut olo tosin kaikkosi siinä vaiheessa, kun hyppäsin polkupyörän selkään ja fillaroin kotiin! :D

Nyt kuitenkin hyvää yötä kaikille! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti