tiistai 16. syyskuuta 2014

Liikkumisen iloa!

Nyt on ollut oikein tehokasta ja energistä menoa! Sunnuntaina powerissa, eilen reippaalla yli tunnin lenkillä, tänään powerissa ja huomenna olis joogaa. Torstaina ajattelin kanssa urheilla, mutta sit perjantain pitää lepoa vaan. :)

Eilen oli niin valtavan upea ilma kun pyöräilin töistä kotiin, että oikein harmitti kun matka loppui kesken. Söin kotona ja laitoin lenkkarit jalkaan. Niimpä mä suuntasin metsäpoluille upeaan syysilmaan!

Syksyinen lenkkisää :)

Tosin jo puolessa välissä mun tuli ikävä kaikkien raskaana olevien rakastamaa paikkaa, nimittäin vessaa. Niimpä mä kipitin lenkkini ennätysajassa ja jalat ristissä kotiin! :D

Mä oon nyt alentuneen hemoglobiinin takia syönyt rautaa. Yritin kapseleita vetää parin viikon ajan joka toinen päivä, mutta mun maha ei kerta kaikkiaan kestäny niitä! Neuvolassa käydessä huomattiin silti hempan kohonneen tosi hyvin, joten ne suositteli nestemäistä rautaa käyttöön. Se ei ole yhtä tehokasta, mutta sen pitäisi olla hellempää vatsalle. Niimpä mä olen sitä nyt ottanut. Pullon kyljessä lukee "hedelmäinen maku", mutta voi morjes, maku on sama kuin imeskelisi ruosteista rautaputkea. Ja jälkimaku on sama, kun olis verta suu täynnä. Se siitä hedelmäisestä mausta... Yritän kumminkin kestää, sillä mun mahakin kestää sen.

Nyt mä alan kumminkin nukkumaan, että jaksaa taas aamulla herätä vartin yli viisi. Mutta huomenna ollaankin jo puolessa välissä työviikkoa! Siitä sitten mukavasti lasketellen kohti loppuviikkoa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti