perjantai 26. syyskuuta 2014

Laiskotellen viikonloppuun...

Taas on yksi työviikko selätetty, ja ollaan lähempänä alkavaa mammalomaa. Vielä kuukauden verran hommia ja sitten pääsee to do -listan kimppuun, kun toimistohommat vaihtuvat kotihommiin.

Tiistaina kävin jumppailemassa powerin merkeissä. Vielä tuntuu hyvältä kyykyt ja muut, mutta olen kyllä henkisesti valmistautunut vähentämään tarpeen mukaan painoja niistä, tai vaihtoehtoisesti kyykkäämään ilman lisäpainoja. Etenkin nyt, viimeisellä kolmanneksella. Tai onhan mulla koko ajan lisäpaino matkassa mukana. ;)
Keskiviikko on puolestaan ollut mun mammajoogapäivä, mutta nyt oli niin kaunis syysilma, että olisi ollut huutava vääryys mennä sisätiloihin. Niinpä me käytiin Antin kanssa lenkillä raittiissa ulkoilmassa.

Eilen mun liikunta rajoittuikin ainoastaan työmatkapyöräilyyn, kun ilta vietettiin tyttöporukassa kaverin luona. Ihasteltiin uutuuttaan kiiltävää kaunista kihlasormusta ystävän nimettömässä ja vaihdettiin kaikkia muitakin kuulumisia. Ihanaa! Nämä olivat siis ne viime viikolta siirtyneet treffit. :) Terapeuttista ja rentouttavaa. <3

Mulla on ollut tapana aloittaa työpäiväni seitsemältä liukuvasta työajasta huolimatta. Aamut alkavat siis sen verran varhain, että syksyn mukanaan tuoma aamuhämäryys ei jää huomaamatta. Niimpä mun tarvitsisi laittaa polkupyörään jo valoa aamuisin. Ainut, että muistin tässä yksi aamu lamppua etsiessäni varkaan käyneen viime keväänä mun pyörän kimpussa. Niinpä mulla ei tosiaan ole enää sitä hyvää pyöränvaloa! Harmittaa. Uutta en viitsisi ostaa, kun pyöräilyaikaa ei kauheasti enää ole jäljellä, joten taitaa olla parempi vaan ostaa uudet paristot mun toiseen, huonompaan lamppuun. Ei se valaise kunnolla, mutta pääasia kai, että muut pyöräilijät, kävelijät ja autoilijat sen näkevät. Eikä heijastinliivikään kai pahitteeksi olisi tuolla aamuhämärässä.

Tämä viikonloppu me vietetään kaikessa rauhassa maalla. Katsotaan saanko yhtä mun projektia aloitettua viikonlopun aikana... Jo kahden kuukauden ajan viikonloput on menneet ohi jotenkin huomaamatta, kun on ollut niin paljon menoja. Tai ei mulla, mutta Antille niitä on jostain syystä kertynyt oikein sumana. Kyllähän se munkin kohdalla aiheuttaa sitten pientä aikataulusuunnittelua, mikä on aika pepusta. Mulle riittäisi, että se aikataulutus rajoittuisi vain arkipäiviin... Mutta sitä suuremmalla syyllä nyt otetaan rennosti!

Suunnitelma viikonlopulle... :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti