keskiviikko 6. elokuuta 2014

Kunkkariviikonloppu

No niin. Mä kun ajattelin, että kun arki palaa, niin ehdin tännekin kirjottelemaan. Mitä vielä, viikko jo vierähtänyt edellisestä postauksesta! Noh, luotan siihen, että kun rutiinit alkavat löytää taas uomansa, niin on blogillekin aikaa.

Mutta arki on täällä taas,  samoin uutisoinnin mukaan viimeinen helleviikko. Ilmastoitu toimisto on oikein tervetullut, mutta eniten mä kaipaan öisin tuota ilmastointia...

Perjantaina käytiin neuvolassa ja nyt mä olen virallisesti raskaana. :D Sain siis raskaustodistuksen Kelaa varten. Annettiin myös palautetta meille rakenneultran tehneestä tyypistä ja ilmeni, että me ei todella olla ainoita, jotka siitä on valittanut. Neuvolasta laitettiin palautetta äitiysultraan ja terveydenhoitaja oli ihan kauhuissan, että meillä se ultra oli vartissa ohi, kun siihen on varattu kumminkin aikaa 45 minuuttia. Mutta parin viikon päästä meillä on Terveystalossa 3d-ultra, mennään sinne omakustanteisesti.

Viikonloppu vierähti Porin helteissä. Oltiin, kuten joka kesä vuodesta 2007, kuninkuusraveissa. Vaikka mä en niin raveista perusta, niin tuo kuninkuusraviviikonloppu on tosi kiva! Se on kiva, että se järjestetään joka vuosi eri kaupungissa, niin tulee samalla nähtyä tätä kotimaatakin. Nyt me ei oltu Porissa yötä, kun kotiin ei ollut matkaa kuin reilun tunnin verran. Aurinko porotti täydeltä taivaalta lauantaina, mutta sunnuntaina kävi mukava pieni tuuli. Aurinkorasvalle ja päähineelle oli silti käyttöä. Tai mä kun en omista minkäänlaista kesähattua (ostoslistalla ollut pitkään), niin väkersin turbaanin itselleni huivista. Pienellä hippimeiningillä mentiin, mutta enpä saanut auringonpistosta. :)


hippitunnelmissa;)


kunkkarikansaa ja hevosia

Sunnuntaina kotiin ajaessamme pysähdyimme vielä kummitytön nimipäivillä.

Tässä sitä nyt ollaan. Keskellä loman jälkeistä ensimmäistä täyttä työviikkoa. Viikonloppu sentään jo nurkan takana... Maanantaina ajeltiin maalle töiden jälkeen keräilemään mustaherukoita pakastimeen. Homma kyllä jatkuu viikonloppuna.. Ja illalla Antilla oli vielä futispeli. Tiistaina kävin töiden jälkeen jumpalla. Nyt on tultu siihen pisteeseen, että powerin kyykyissä ja selkäbiisissä täytynee hivenen vähentää painoja, sillä mun alaselkään kohdistuu melkoinen rasitus. Se oli koko ajan ihan hapoilla.. Tähän saakka on saanutkin mennä normipainoilla. Tänään aion ottaa kyseisen jumpan uusiksi päivitetyillä painomäärillä, saa nähdä miltä tuntuu.

Eilen mulla oli lounastreffit mun ystävän J:n kanssa ja töiden jälkeen treffasin Antin valokuvausta opiskelevan serkun Koskipuistossa. Se otti musta jotain koulutehtävää varten katumuotikuvia. Voi morjes. Yritin kieltäytyä vedoten, että ei mun päälle edes mahdu mitkään kivat vaatteet! :D Niimpä mä nökötin korvat punaisena kuvattavana kosken rannassa mun perus Hollisterin trikoisessa maxihameessa ja Hennesin mammapaidassa. Ou jee. Sanoin, että vastuu on sitten katsojalla, mä nostan kädet pystyyn. ;) Kuvauksissa ei mennyt kauaa, joten mun päivän toiset treffit saivat alkaa. Käytiin kahvilla yhden kaverin kanssa, ennen kuin suuntasin fillarini pitkän päivän päätteeksi kotiin.

Nyt torstaisen työpäivän kimppuun. Ja isot tsemppihalit kummitytölle, joka aloittaa tänään koulutiensä! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti