keskiviikko 28. toukokuuta 2014

Paikallispeli

Ja niin ne päivät on taas viuhahtanu ohitse ihan huomaamatta edellisestä postauksesta.

Tänään alkoi neljän päivän kauan odotetut vapaat, sillä aion perjantain pitää vapaata. Sadetta on luvassa, mutta siitä viis, sillä ohjelmaa on kyllä. Mä nimittäin varasin anopin kanssa kirppispöydän puoliksi parin viikon päähän, joten aion mennä kaikki meidän kaapit läpi ja karsia tavaraa. Vaatteitakin on taas iso pino lähdössä kiertoon, vaikka juuri joulukuun alussa mulla oli pöytä.

Eilen olin apuna, kun kaverin kanssa pakkailtiin muuttotavaroita. Siinä juttelun lomassa astiat kääriytyi mukavasti sanomalehteen ja keittiö tuli tyhjennettyä. :)

Tämä päivä puolestaan sai jatkoa maanantain salitreenille, kun mun töiden jälkeen suuntasin Elixiaan. Ennen sitä ajoin fillarini pyörähuoltoon. Kuvailin pyöräni huoltotarvetta kertomalla että se on ihan hirveessä kunnossa, ketjut on rutikuivat, vaihteet vinksallaan ja jarruillekin tarvis jotain tehdä. Mies vilkasi fillaria ja totesi, että oot ilmeisesti talvenkin pyöräily. Nyt lähtee etu- ja takarattaat vaihtoon, samoin jarrupalat. Se mies näytti siltä, että jos en ois sitä fillaria sinne jättänyt, niin se ois laittanut sen seisontaan. :D Oli se niin huoltoa vailla! Mammonaahan tuo tulee maksamaan, ihan kauhistuttaa jo, mutta kyllähän sillä voi turvallisemmin mielin sitten taas ajella. 

Illalla vielä käytiin futista katsomassa, kun Ilves ja Haka kohtasivat. Mä niin sytyn tohon Tammelan stadioniin ja oon todella iloinen jos se nyt kunnostetaan. Siinä on sitä kunnon jalkapallofiilistä, kun se on keskellä asutusta ja katsomot on lähes kentässä kiinni. :) Tänäänkin katsojia oli lähes 4000, huolimatta tuosta hyisestä kelistä!

Tammelan stadionia

Mukavaa helatorstaita! Palataan asiaan, kun kaapit ja nurkat on inventoitu tavarasta. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti