perjantai 7. marraskuuta 2014

Let it snow!

Tämä viikko on ollut yllättävän urheilullinen ja tehokas! Maanantai starttasi salilla, tiistaina oli power -tunti vuorossa, keskiviikkona kävin lenkillä ja eilen oli taas salia! Hyvin on jaksanut painaa menemään, kun lisäksi oon siivonnut, silittänyt ja järjestellyt hiki hatussa. Ehheh, laiska töitään laskee vai miten se nyt meni...;)

Nelisen viikkoa laskettuun. Alkaa oleen jännän äärellä! Vaikka en mä myönnä että mua vielä jännittäis. :) Keskiviikkona käytiin synnytysvalmennuksessa, josta jäi ihan hyvät fiilikset. Sen piti itseasiassa meidän oma neuvolatäti. Mutta jösses, täytyy silti sanoa että mun ja Antin huumorintaju on jääny sinne yläasteen tasolle, kun ei ihan kaikissa välilihanhieronta -jutuissa meinannu pokka pitää. :D Ja juu, totista totta, mutta kyllä se vielä tässä vaiheessa tuo hymyn huulille.

Mä oon vaihtanut verhot meillä! Meinas mennä säätämiseksi, kun en ekoihin ollut tyytyväinen. Kävin sitten vaihtamassa ne, ja NYT on hyvä. :) Kuvasin myös masuni aamuna, jolloin laskettuun aikaan oli tasan kuukausi jäljellä.

Kuvakollaasia viikolta

Samassa kuvakollaasissa on koottuna mun verhoprojekti ja valaisimien uudelleen sijoittelu.

Tänään mulla on lounastreffit kaverin kanssa. Vaikka tämä on ollut ensimmäinen täysi viikko kotona, niin kyllä sitä silti viikonloppuna innolla odottaa. :)

Ps. Ulkona on niin kaunista, kun on lumi maassa! Nautitaan vielä kun sitä on. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti