tiistai 11. marraskuuta 2014

Isänpäiväviikonloppu

Viikonloppu meni isukkia juhliessa, urheillessa ja leipoessa.

Mun on aina niin helppo keksiä miten isää muistan, oli sitten syntymäpäivät, isänpäivät tai joulu. Se nimittäin aina ilahtuu leivonnaisista! Etenkin leivistä ja sämpylöistä.. Niinpä mä sunnuntaiaamuna tein piimälimppua, joista kaksi vein arvan ja sukkien kera päivänsankarille. Anttia juhlitaan isänpäivänä sitten ensi vuonna, vaikka mun mielestä sitä olis voinut juhlia jo nytkin. Isukki. <3

Nyt mä oon muutamana yönä heränny suhteellisen kivuliaisiin supistuksiin. Kuuluu toki asiaan jo tässä vaiheessa, mutta mielellään pikkuinen vielä pari viikkoa saisi masussa jumppailla. :)

Maanantaina mulla oli labra-aika keskustassa, jonne päätin mennä kävellen. Kävelin sitten toista reittiä takaisin, joten. Kilometrejä tulikin melkein kymmenen! Teki hyvää ulkoilla ja kävellä pitkälti, mutta kotiin päästyä oli jalat ihan puhki! Tein ruokaa valmiiksi ja menin päiväunille. Unta riittikin sitten melkein puolitoista tuntia! :D Pienet päikkärit... Käytiin me sitten Antin kanssa vielä salilla tekemässä käsireeni illalla.

Tänään onkin ollut rento päivä! Kävin kaverin luona kahvilla ja loppupäivä on mennyt kotona löffätessä. Kävelyllä käytiin illalla, mutta muuten sohva on ollut visusti selässä!

Huomenna mulla on lääkärineuvola! Saa nähdä mitä siellä sitten sanotaan. :)

Sitteri odottaa jo istujaansa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti